Delicios si sanatos: 10 obiceiuri si 10 gustari!

Delicios si sanatos: 10 obiceiuri si 10 gustari!
Kudika
10 Aprilie 2006

Snackuri. Fast-food. Mancare pe fuga. Orice-ai alege din primele trei variante, dieta ta are de suferit. Schimba-ti obiceiurile. Mananca frecvent, "bugetandu-ti" caloriile la 500 pentru o masa si 200 pentru o gustare sau mai putin, ajungand astfel la 1700 2000 de calorii.

Inainte de toate, incearca sa tii cont de cateva sfaturi: 1. Mesele ar trebui sa arate bine, sa fie gustoase si sanatoase 2. Gustarile ar trebui sa iti astampere pofta rapid si iti pot servi chiar ca intreludiu romantic. O gustare constand intr-o felie de paine cu o felie de branza poate arata la fel de bine ca o farfurie de paste ori de pui cu mango, daca iti pui creativitatea la incercare. 3. Vegetalele nu ar trebui sa lipseasca din dieta ta zilnica 4. Nu uita de lactatele degresate (iaurt, lapte, branza) si de carnea slaba, fara piele. 5. Pregateste-ti mesele si gustarile in combinatii usoare si placute. Nu lasa nimic la voia intamplarii: poti asorta niste biscuiti digestive cu 2 morcovi si o felie de sunca de curcan sau o tortilla fara grasimi cu branza, ori felii de mere in iaurt cu putina scortisoara 6. Daca ciugulesti toata ziua, mancarurile gatite nu isi mai fac loc si vor fi digerate altfel. Gandeste-te bine la metabolismul tau! 7. Opteaza pentru cartofi copti si lasa chipsurile la o parte, pentru fructe nu pentru sucurile acidulate cu aroma de fructe etc 8. Nu lasa sa treaca mai mult de 4 ore intre mese! 9. Mananca incet, cu rabdare, asculta-ti corpul! 10. Planifica-ti activitatile si organizeaza-ti eficient bucataria. In sertarele de la birou poti sa iti lasi cate o punga de biscuiti fara grasimi, fructe uscate, cereale, Tic-Tac, dar asta nu inseamna ca iti poti face din birou un depozit pe care sa fii tentata sa il ataci cand te simti stresata! Gustari: 1. O briosa de cereale alaturi de un pahar cu iaurt degresat de vanilie (200 ml) 2. O briosa englezeasca alaturi de o rosie carnoasa si trei felii de branza degresata si un pahar de suc de portocale 3. O felie de paine integrala cu cascaval ras, 5 minte la cuptor, alaturi de bucati de fructe prospete. 4. O felie de paine intregrala unsa cu un mix din miere si o banana zdrobita, alaturi de un suc de ananas 5. 50 de grame de biscuiti digestive si un pahar de iaurt (200 ml) 6. 200 ml de lapte caldut si doua banana 7. Un covrig cu scortisoara, un mar si un pahar de lapte 8. 100 de grame de capsune si un iaurt simplu degresat 9. O salata mica greceasca (branza freta, 2 castraveti mici, o rosie, salata, jumatate de ou fiert tare) 10. Un pahar de lapte de soia, alaturi de doua felii de paine cu pasta de branza de vaci si cateva bucatele de ananas Sursa: idieta.ro

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri