Setari Cookie-uri

Dieta Mayo

Pentru persoanele care doresc s slbeasc prin modificarea metabolismului, nutritionistii americani recomand regimul de 13 zile, respectat cu sfintenie, fr nici o abatere (nici mcar o bomboan, o gum de mestecat sau un pahar cu bere, etc).

Dup cura de 13 zile, care duce la o slbire cu cca. 10 kg, aceasta nu se mai poate relua decat dup 3 ani, in acest timp consumandu-se normal. Dac nu se respect dieta cu strictete mai mult de 6 zile, aceasta trebuie intrerupt si reluat doar dup 3 luni. Nerespectarea dietei inainte de 6 zile impune intreruperea si reluarea dup cel putin 6 luni. Ziua 1: Mic dejun: O ceasc de cafea + 1 cub zahr. Pranz: 2 ou fierte tari + 400 gr spanac fiert + 1 rosie. Cin: 200 gr friptur de vac +o salat cu ulei si zeam de lmaie. Ziua 2: Mic dejun: O ceasc de cafea + 1 cub zahr. Pranz: 250 g sunc + o cutie de iaurt natural; Cin: 200 g friptur de vac + salat cu ulei si zeam de lmaie. Ziua 3: Mic dejun: O ceasc de cafea + 1 cub de zahr + o felie de paine prjit. Pranz: 2 ou fierte tari + o felie de sunc + 1 salat. Cin: o telin fiart + o rosie + un fruct proaspt: mr, par sau portocal. Ziua 4: Mic dejun: O ceasc de cafea + 1 cub zahr + o felie de paine prjit. Pranz: 200 ml suc de portocale + 1 cutie de iaurt natural. Cin: un ou fiert tare + un morcov slab + 250 gr branz de vaci. Ziua 5: Mic dejun: un morcov mare ras. Pranz: 250 gr cod fiert, cu zeam de lmaie + 1 lingurit de unt. Cin: 200 gr friptur de vac + o telin ras. Ziua 6: Mic dejun: O ceasc de cafea + 1 cub zahr + 1 felie de paine prjit. Pranz: 2 ou fierte tari + un morcov mare, ras. Cin: 1/2 pui + o salat cu ulei si zeam de lmaie. Ziua 7: Mic dejun: O ceasc de ceai fr zahr. Pranz: nimic. Bea mult ap. Cin: 200 gr cotlet de miel + un mr. Ziua 8: Mic dejun: O ceasc de cafea + 1 cub zahr. Pranz: 2 ou fierte tari + 400 g spanac fiert +o rosie. Cin: 200 g friptur de vac + salat cu ulei si zeam de lmaie. Ziua 9: Mic dejun: O ceasc de cafea + 1 cub zahr. Pranz: 250 g sunc + o cutie de iaurt natural. Cin: 200 g friptur de vac + salat cu ulei si zeam de lmaie. Ziua 10: Mic dejun: O ceasc de cafea + 1 cub de zahr + 1 felie de paine prjit Pranz: 2 ou fierte tari + o felie de sunc + 1 salat. Cin: o telin fiart + o rosie + un fruct proaspt: mr, par sau portocal. Ziua 11: Mic dejun: O ceasc de cafea + 1 cub zahr + o felie de paine prjit. Pranz: 200 ml suc de portocale + 1 cutie de iaurt natural. Cin: un ou fiert tare + un morcov ras + 250 gr branz de vaci. Ziua 12: Mic dejun: un morcov mare ras. Pranz: 250 gr cod fiert, cu zeam de lmaie + 1 lingurit de unt. Cin: 200 gr friptur de vac + o telin ras. Ziua 13: Mic dejun: O ceasc de cafea + 1 cub de zahr + 1 felie de paine prjit Pranz: 2 ou fierte tari + un morcov mare ras. Cin: 1/2 pui + o salat cu ulei si zeam de lmaie. Nota: Nu ne asumam raspunderea pentru utilizarea acestor retete fara supravegherea si la recomandarea medicului. Sursa: sanatateata.com
Citește și:

Kudika
26 Iulie 2006
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.