Traiesc, deci ma abtin, cartea scrisa de Dr. Mihaela Bilic este bestsellerul anului 2008 cu aproape 90 000 de exemplare vandute. Cartea Danei Sota, Frumusetea se invata lansata in luna martie a acestui an a fost cea mai bine vanduta din domeniul Beauty, cele 5000 de exemplare vanzandu-se rapid in numai jumatate de an de la lansare.
„Ne bucuram ca oamenii au inceput sa acorde mai multa atentie alimentatiei si frumusetii fiind satui de diete si produse cosmetice „minune”, declara Corina Pintilie, Manager, Coreus Publishing. „Tocmai de aceste carti au inregistrat un astfel de succes pentru ca se adreseaza tuturor, fiind cumparate de toate categoriile de public, indiferent de varsta, de statut social sau de buget pentru ca oamenii au inceput sa acorde mai mult credit specialistilor in nutritie si frumusete, in defavoarea sfaturilor vecinelor sau prietenelor”.
"Oamenii cumpara cartile celebritatilor intrucat acorda foarte multa incredere persoanelor publice si vor sa le urmeze sfaturile in speranta de a arata cel putin la fel de bine ca ele. Ele se simt mai aproape de vedete deoarece le vad foarte des in mass-media si ajung sa recepteze mesajele lor ca si cand ar veni din partea unor prieteni”, considera Corina Pintilie.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Prima organizație patronală din România care își duce misiunea în EUROPA CONAF lansează reprezentanța din Franța
- Dana Nălbaru reinventează gustările sănătoase la țară: Hummus cu avocado, un deliciu gata în două minute
- Dana Rogoz, mărturii despre copilăria post-comunistă și drumul României spre Europa: Pantofii mei din Belgia.De pe aceea planetă