Setari Cookie-uri

Noutati de frumusete

IN ACEST ARTICOL:

Ce produse de infrumusetare gasim prin magazine sau prin saloane? Cand sa le folosim si de ce. Iata cateva sugestii:

Cireasa de pe tort

Cireasa de pe tort
Despre Fiat 500 se scrie si se vorbeste neintrerupt de peste 50 de ani. In 1957, cand Dante Giacosa - creatorul lui Fiat 500 - propunea italienilor un nou autovehicul, tot ceea ce isi dorea publicul larg erau: mobilitate, accesibilitate si eficienta.
A primit insa mult mai mult decat atat: Fiat 500 a fost inventia care le-a schimbat viata, perceptia asupra libertatii individuale si, implicit, asupra mobilitatii. Incepind din acel moment, micul cinquecento, a devenit o parte esentiala a vietii sociale a nu mai putin de 3.678.000 de cumparatori, purtand o incarcatura emotionala nemaiintalnita pana atunci in cazul unui obiect industrial si greu de egalat chiar si in timpurile moderne.
Fiat 500 devenise un stil de viata si nu a incetat sa fie acest lucru timp de 50 de ani, pana la relansarea sa uimitoare din 4 iulie 2007, cand si-a reconfirmat in fata unor noi generatii statutul de simbol incontestabil. Dovada si cele 40 000 de comenzi primite in doar doua zile dar si imensa popularitate a site-ului de promovare www.fiat500.com, accesat de nu mai putin de 3.700 000 de vizitatori.

Citește și:

Kudika
8 Mai 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: