Parfumeria este una din cele mai frumoase manifestari artistice. Asemenea muzicii sau picturii, parfumeria presupune un strop de talent si multa pasiune. Adevaratele creatii raman in istorie...raman pentru eternitate.
No.1: 2.150 dolari (30 ml)
Nici esenta obisnuita produsa sub semnatura lui Clive Christian nu este ieftina, insa mult mai accesibila...2.150 de dolari sticla (tot de cristal) de 30 ml. Ingredientele sunt, si in acest caz, dintre cele mai exotice si mai selecte: ylang ylang din Madagascar, vanilie din Tahiti, lemn de santal din India si radacina de iris.
Reteta succesului Clive Christian
Ingredientele rare si exotice alaturate celor traditionale, lipsa obstacolelor financiare, o traditie in parfumerie de peste un secol, pasiunea pentru opulenta si buna cunoastere a clientului caruia i se adreseaza au reusit sa se imbine cu succes, parfumurile casei fiind situate intr-o clasa superioara, cu totul si cu totul aparte.
Clive si-a dorit foarte mult a fost sa combine metodele traditionale ale parfumeriei cu metodele noi si neconventionale. Si-a dorit sa experimenteze, sa atinga apogeul complexitatii si rafinamentului. Si a reusit, Clive Christian reprezentand apogeul luxului in materie de parfumuri.
Constient de toate aceste lucruri, Clive insusi sustine despre parfumurile casei sale ca nu au competitie in industria de profil. “Competitia pentru parfumul meu este o geanta Prada”.
Initial, sub brandul Clive Christian erau disponibile doar parfumuri pure, imbuteliate in sticlute de cristal lucrate manual, ambalate, la randul lor, in cutii personalizate. In prezent, in portofoliul Clive Christian se regaseste si apa de parfum.
Un articol de Silvia Nistor
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- RECOMANDARE DE FILM: „Cleaner: Atentat la înălțime”, o poveste plină de suspans, de la regizorul „Casino Royale”!
- Carmen Grebenișan a devenit mamă pentru prima dată! Influencerița a născut în apă, la Constanța
- Cristina Cioran, dublă bucurie! Prima ședință foto cu fiul său Max și revenirea spectaculoasă pe TV