Noua ordine sociala, consumerismul, miscarile profeministe incurajeaza din ce in ce mai mult barbatii sa isi afirme si latura feminina. Saptamana aceasta vor aparea, in marile magazine occidentale, produse pentru machiajul ochilor, special create pentru barbati, anunta BBC.
Totusi, BBC observa ca ne indreptam catre o lume a “metrosexualitatii” , dar poate ca aparitia celor doua produse este in acelasi timp, mai mult decat un efect al consumerismului, un pas pentru o revolutie a modului de gandire traditional si un pas inainte in lupta cu homofobia, concept explicat de catre teoreticianul Keneth Catterbaugh, in lucrarea “Conteporary Perspectives on Masculinity in the Modern Society” (Perspective asupara masculinitatii in societatea moderna). Catterbaugh afirma ca homofobia reprezinta teama barbatilor de a-si exprima latura feminina pentru a nu deveni tinta acuzatiilor persoanelor din jur, obisnuite sa actioneze conform modurilor traditionale de gandire.
Stire de
Iulia Sima Sursa:
9AM Citeste mai multe stiri pe
9AM!
Dana Nalbaru bisexuala? VIDEO: Zborurile spatiale, acum de 100 de ori mai ieftine! Se saruta pentru publicitate?