Parfumul No. 5 al casei Chanel este una dintre acele arome ce tainuiesc o poveste. Si nu o poveste despre printese ferecate in turnuri de castel ce isi asteapta printul salvator, ci despre femei ce isi traiesc propria viata, in sensul deplin al cuvantului.
Un articol de Raluca Mateescu
Intrebata ce poarta atunci cand doarme, Marilyn Monroe a raspuns intr-un mod legendar: Doua picaturi de Chanel No 5. Artistul plastic Andy Warhol a creat un print in care reinterpreteaza in stil pop art sticluta parfumului No 5 – click aici pentru imagini. Nicole Kidman a fost in trecut imaginea acestei arome, insa, incepand cu luna trecuta, noua imagine Chanel No 5 a devenit frumoasa frantuzoaica Audrey Tautou. Spotul publicitar a fost lansat pe 5 mai 2009, asa cum parfumul a fost lansat pe 5 mai 1921 – Coco Chanel credea cu ardoare in norocul pe care i-l poarta numarul 5, ceea ce s-a adeverit, de-a lungul timpului.
Noul clip, “Night train”, este regizat de Jean-Pierre Jeunet, ii are ca protagonisti pe Audrey Tautou si Travis Davenport, iar actiunea incepe intr-un tren de noapte si continua la Istanbul, unde frumoasa indragostita isi cauta iubirea pierduta. Fiecare detaliu al filmului a fost stabilit cu atentie, iar mobilierul din cuseta a fost adus piesa cu piesa din Venetia, apoi lucrat manual – un adevarat simbol al luxului! Dupa cum a declarat Jean-Pierre, acest clip este mai mult decat un spot publicitar: este un scurt metraj sustinut de Chanel, in care regizorul a incercat sa surprinda in imagini identitatea si povestea unui parfum ce ramane la fel de actual in zilele noastre, la fel ca si la inceputul secolului trecut.
Un articol de Raluca Mateescu