Setari Cookie-uri

6 Parfumuri cu ADN de vedeta

Ne-am obisnuit cu totii cu liniile de parfum lansate de diferite vedete in incercarea de a-si rotunji veniturile. Fie ca vorbim de gama JLo sau de parfumurile lansate de Sarah Jessica Parker, Jessica Simpson, Elizabeth Taylor sau Cristina Aguilera, toate au in comun o realitatea a zilelor noastre: numele vinde. Ce ati zice insa de un parfum ce nu poarta numele unei vedete dar miroase precum una?

Expertii sunt insa sceptici considerand ca, desi ADN-ul e o sursa importanta de informatii cand vine vorba de linia genetica, nu ne poate spune prea multe despre mirosul natural al unei persoane. In plus, dupa multitudinea de seriale si documentare tip CSI sau Doctor G, stim prea bine cat de dificil e sa extragi ADN din fire de par ce nu au foliculii atasati. Compania insa declara ca foloseste ADN mitocondrial ce se pastreaza in firul de par. ADN-ul mitocondrial ofera insa mai putine date despre o persoana deca cel nuclear axandu-se pe linia genetica materna.

O alta problema ce ar trebui luata in considerare e faptul ca nu se spune nimic despre legalitatea acestei actiuni. ADN-ul unei persoane, fie ea si moarta, nu ar trebui sa se poate folosi fara permisiune, in cazul acesta, din partea celor ce se ocupa cu administrarea bunurilor vedetei. Compania nu aminteste nimic despre asta in declaratii, pe site sau in comunicatul de presa.

In final nu putem sa nu aducem in discutie o alta chestiune importanta ce tine mai mult de mediul cultural in care traim. Tocmai cand credeam ca fascinatia noastra legata de tot ceea ce e faimos nu ar avea cum sa mai creasca apare o sticluta ce iti aduce o particica (fie ea si prelucrata pe cat se poate) din idolul tau. Se pare ca faptul ca le urmarim la TV, citim despre ele in tabloide, le adoptam stilul de a se imbraca sau coafura, nu ne poate satisface obsesia pentru vedete.

Bineinteles ca toate figurile celebre alese de My DNA Fragrances au o putere aparte asupra publicului drept dovada fiind faptul ca acestea raman foarte cunoscute in urma faptului ca au trecut cateva decenii bune de la moartea lor (cu exceptia lui M.J.). Nimeni nu le poate nega carisma, talentul sau sex-appealul, dar sunt acestea un motiv indeajuns de bun pentru a cumpara un produs bazat pe codul lor genetic? Oare chiar crede cineva ca o esenta intr-o sticluta ar putea imprumuta purtatorului ceva din calitatile vedetei? Tu cat de departe ai merge in obsesia pentru vedeta-idol?


Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
19 Noiembrie 2009
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.