Dimineata nu e chiar cel mai asteptat moment al zilei...pentru multi trezitul dis de dimineata e sinonim cu un adevarat calvar..exista insa cateva mici detalii care pot schimba indispozitia intr-o stare generala de bine.

Cand suna alarma...

In momentul in care auziti sunetul cristalin al alarmei, nu va grabiti sa va dati jos din pat...mai stati macar un minut, timp in care planuiti ceva dragut pentru voi, de facut pana la sfarsitul zilei. Si slava Domnului, variante se gasesc: poate fi vorba de un film (si ce bine ar prinde un episod din Sex and the City sau Desperate Housewives...sau Lost..sau Prison Break...sau deja clasicii Seinfeld ori Firends), de o plimbare in parc, de o inghetata sau o salata de fructe...orice va trece prin minte si va aduce un zambet in pe buze se incadreaza perfect.

In picioare!

Si totusi nu trebuie sa exagerati cu timpul petrecut in pat...cu cat va veti lungi mai mult in aceasta stare sau, mai bine spus, cu cat veti lenevi mai mult, cu atat mai greu va va fi sa va treziti in adevaratul sens al cuvantului. Asa ca verticalizarea!

Sa vina cafeaua!!

Sau ceaiul negru...sau orice lichid cofeinizat pana la urma...Ca sa ne punem pe picioare mai bine si sa ne energizam un pic! Vorba aceea: nicio zi fara cofeina!!

Un dus rece!

Sau nu neaparat rece...un dus induce, aproape intotdeauna, o stare generala de bine. Am zis aproape intotdeauna, caci exista si varianta unei raceli, situatie in care dusul de dimineata nu va avea efectul scontat, putand chiar inrautati starea de sanatate. Cu mici exceptii deci, dusul de dimineata n-ar trebui sa lipseasca din program.

Hidratarea!

Beti cel putin un pahar de apa, mai ales daca tocmai ati iesit de sub dus. Dimineata gradul de dishdratare al corpului nostru este unul foarte ridicat, situatie care neremediata rapid accentueaza starea de oboseala si afecteaza dispozitia cel putin in prima parte a zilei.

Un pic de miscare!

Cateva serii de exercitii pot face minuni cu dispozitia si sanatatea noastra...fie ca le facem la sala, fie ca le facem acasa (cu simt de raspundere in ambele cazuri). Oricine a incercat miscarea de dimineata, macar de 2-3 ori pe saptamana, este imposibil sa-i renege efectele benefice: Miscarea alunga gandurile negative, reduce stresul si, poate cel mai important dintre toate, energizeaza. Si ce organism e ala care nu are nevoie, din cand in cand, sa-si mai incarce bateriile cu o doza de buna dispozitie!

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: