1. Gândește-te cum să oferi cât mai multă valoare pentru suma pe care o ceri.
Cei mai de succes antreprenori își doresc în primul rând să le fie de folos celor din jur și să rezolve o problemă arzătoare. Evident că știu foarte bine cât doresc să câștige însă își doresc în egală măsură să aducă o schimbare în bine vizibilă și măsurabilă în viața celor din jur și să ofere calitate peste așteptări. Oamenii simt atunci când dorești să le oferi și la fel de bine simt atunci când intenția ta este de a lua de la ei pretinzând că le oferi ceva. Oferă plus valoare întotdeauna iar oamenii vor face coadă la ușa ta pentru a lucra cu tine sau a-ți cumpăra produsul.
2. Folosește cuvintele potrivite.
3. Alege un preț competitiv pe piață.
Chiar dacă un preț mai mic îți poate aduce mai mulți clienți, aceasta nu este neapărat o strategie viabilă pe termen lung. Oamenii sunt dispuși să plătească pentru servicii și produse de calitate și, de multe ori, un preț mai mare este un indicator al valorii acelui produs sau serviciu. Nu uita că orice afacere este formată din oameni iar dacă ești recunoscută în domeniul tău de activitate, poți alege să practici un tarif mai mare. Este la fel ca și în muzică. Artiștii cunoscuți primesc alte onorarii decât cei care de-abia s-au lansat.
foto main: GaudiLab, Shutterstock
Spune-ti parerea!