comunicat de presa:
În contextul pandemiei generate de Covid-19, Grupul L’Oréal anunță programul de solidaritate L’Oréal for the future, care are următoarele priorități:
-
Kudika
Pe 8 mai avem ultima Lună Nouă a primăverii. Umbrele sunt șterse,...
-
Kudika
Cum să îți păstrezi mintea calmă când toți cei din jurul tău sunt...
-
Kudika
Ioana Ignat a lansat albumul omonim
-
Kudika
5 mai deschide portalul magic 5:5. Sufletele noastre sunt conduse...
-
Kudika
Mantra care te scapă de rău în luna mai în funcție de zodia în care...
-
Kudika
Cum se pregătesc românii în așteptarea sărbătorilor de Paște
-
Kudika
'Thank you, goodnight: Povestea lui Bon Jovi' este acum disponibila...
-
Kudika
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții...
-
Kudika
Esența iubirii autentice: Cele 5 secrete esențiale pentru o...
Jean-Paul Agon, Președinte și Director General al Grupului L’Oréal, declară: „În următoarele luni, societățile noastre se vor confrunta cu crize sociale care vor da naștere unui val de suferință umană, în special pentru cei mai vulnerabili. În același timp, suntem pe deplin conștienți de faptul că provocările mediului înconjurător sunt tot mai presante. Este esențial să nu ne îndepărtăm de transformarea sustenabilă de care lumea are nevoie. Prin urmare, dorim să ne reafirmăm angajamentul față de mediu și de conservarea biodiversității și să contribuim la atenuarea crizei sociale pentru femei. Aceste două cauze reflectă valorile și angajamentul istoric al companiei L’Oréal”.
50 milioane de euro pentru sprijinirea femeilor vulnerabile
Grupul L’Oréal, care are o istorie în sprijinirea femeilor, este aproape de ele în această perioadă în care femeile sunt în mod special afectate de criza Covid-19, mai ales din perspectiva pierderii locurilor de muncă și a veniturilor. Aceste femei reprezintă majoritatea familiilor monoparentale care sunt forțate să apeleze la băncile de alimente pentru a-și asigura nevoile de bază. În același timp, violența domestică și sexuală a crescut la nivel mondial, din cauza măsurilor de izolare la domiciliu.
Pentru a ajuta în mod direct femeile care se confruntă cu aceste situații dificile, L'Oréal a creat un fond caritabil de 50 de milioane de euro pentru sprijinirea organizațiilor în eforturile pe care le fac pentru diminuarea sărăciei în rândul femeilor și pentru a le ajuta să se integreze social și profesional. De asemenea, L'Oréal vrea să ofere acces la asistență de urgență pentru femeile din rândul refugiaților și celor cu dizabilități, să sprijine victimele și să prevină violența față de femei.
Alexandra Palt, Chief Corporate Responsibility Officer pentru L’Oréal Group, declară: „Criza Covid-19 nu ocolește pe nimeni și poate agrava inegalitățile deja existente, care au efecte devastatoare asupra persoanelor care se confruntau deja cu probleme sociale sau economice sau care sunt victime ale abuzului, iar aici mă refer în special la femei. Pentru noi este esențial să luăm măsuri pentru a sprijini cele mai vulnerabile femei. În același timp, această criză socială nu a eclipsat nevoia unui angajament puternic față de mediu. Dacă ne dorim să găsim o modalitate durabilă și incluzivă de a trece dincolo de această criză, trebuie să ne concentrăm, de asemenea, pe prevenirea schimbărilor climatice și erodării biodiversității, care acum amenință să ne zguduie și mai profund viața, societățile și economiile".
Pe lângă eforturile permanente ale companiei de a-și reduce impactul asupra mediului, ca parte din programul Sharing Beauty with All , L'Oréal a decis să aloce 100 de milioane de euro pentru inițiativele cu un impact pozitiv asupra mediului, care se concentrează pe două cauze principale:
L’Oréal Group plănuiește să prezinte noul său program de sustenabilitate pentru anul 2030 la sfârșitul lunii iunie, care va completa programul L’Oréal for the future și prin care Grupul se va asigura că toate activitățile companiei respectă planeta.
Mai multe informații despre Sharing Beauty With All, programul de sustenabilitate al companiei L’Oréal
Ca parte din programul Sharing Beauty With All, programul de dezvoltare durabilă lansat în 2013, Grupul L’Oréal și-a asumat o serie de angajamente tangibile pentru 2020, care acoperă întregul lanț de valori, de la proiectarea produsului la alegerea ingredientelor și până la producție și distribuție.
La finalul anului 2019, programul a avut următoarele rezultate:
L’Oréal este singura companie din lume care a primit trei de a A de la CDP pentru patru ani consecutiv.
Cu acest program de dezvoltare durabilă, precum și cu puternicul angajament față de etică, politica de promovare a diversității și cu eforturile filantropice susținute de Fundația L’Oréal și brandurile sale, Grupul contribuie la 15 dintre cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă stabilite în 2015 de către Organizația Națiunilor Unite.
Spune-ti parerea!