comunicat de presa
Pentru Hochland Romania, acest moment reprezinta un prilej de a reaminti, prin intermediul unei campanii aniversare, care sunt valorile ce se afla la baza companiei de patru generatii: produse de calitate, performanta in business si, mai ales, respect, incredere si responsabilitate fata de angajati, parteneri si consumatori.
Campania „Suntem o familie” ii sarbatoreste pe cei care de-a lungul timpului au contribuit la dezvoltarea companiei si se va desfasura in ultimele luni ale anului 2017. Proiectul a fost gandit ca o dovada de recunostinta fata de cei alaturi de care Hochland s-a dezvoltat in cei 90 de ani la nivel global, dar si in Romania incepand cu 1998. Noua campanie va include actiuni de comunicare interna si externa, promovare prin intermediul canalelor social media si, nu in ultimul rand, actiuni de responsabilitate sociala.
-
Kudika
PENNY este alături de Platforma de mediu pentru București în noul...
-
Kudika
În 2023, Farmec a colectat selectiv 230 de mii de ambalaje în...
-
Kudika
Informații utile despre uneltele și utilajele folosite în agricultură
-
Kudika
Importanța coșului de fum în evacuarea gazelor arse de centrala...
-
Kudika
Campionii mediului își mai pot înscrie proiectele la Gala Green...
-
Kudika
Fake news și schimbările climatice – la ce trebuie să fim atenți ca...
-
Kudika
Sâmbătă are loc Ziua de Curățenie Națională Let’s Do It, Romania!:...
-
Kudika
5 sfaturi utile: Cum să economisești bani și să protejezi mediul...
-
Kudika
În București a crescut flota pentru transportul public, dar benzile...
Dorinta de a pastra Hochland o companie de familie a fost asumata de la prima si pana la cea de-a patra generatie. Disponibilitatea actionarilor de a reinvesti castigurile, solidaritatea de care au dat dovada in luarea deciziilor importante si orientarea permanenta catre inovatie au reprezentat o baza solida pentru dezvoltarea companiei pe parcursul celor 90 de ani de existenta.
Povestea Hochland a inceput in 1927, odata cu fondarea companiei si realizarea primului produs la fabrica de branzeturi Hochland din Lindenberg. In prezent, Hochland este unul dintre cei mai puternici producatori de branzeturi din lume, avand 11 unitati de productie in Germania, Franta, Spania, Polonia, Romania, Rusia, Statele Unite ale Americii, un numar de peste 4.000 de angajati si o productie de branzeturi de aproximativ 300.000 tone anual.
In Romania, Hochland este liderul pietei de branzeturi, avand un portofoliu care include o gama larga de sortimente, de la branza topita la cascaval, creme de branza, telemea, specialitati precum Branza Praid sau Delicii Calde.
Spune-ti parerea!