Setari Cookie-uri

Danone organizează „Ziua Porților Deschise” în fabrica din Bucureşti 

Consumatorii pot vedea cum laptele bun devine iaurt bun

comunicat de presa

Danone continuă tradiţia sa anuală şi organizează o nouă ediţie a Zilei Porţilor Deschise, pe 26 octombrie 2019. În cadrul unui eveniment dedicat publicului larg, compania deschide porţile fabricii de iaurt din Bucureşti tuturor celor interesaţi să afle cum se produce iaurtul de calitate din lapte proaspăt, colectat de la fermele şi gospodăriile din România.

Începând cu 15 octombrie, toţi cei care doresc să viziteze fabrica Danone din Bucureşti se pot înscrie completând formularul disponibil online pe www.danone.ro. Timp de o zi, în intervalul orar 10:00-18:00, doritorii vor putea vizita, pe baza înscrierii prealabile, fabrica de iaurt și vor putea întâlni angajații companiei. Interesul consumatorilor pentru acest tip de eveniment s-a dovedit anterior a fi mare și locurile disponibile s-au epuizat cu rapiditate.

Citește și:

„Noua generație de consumatori este preocupată de proveniența ingredientelor din alimentele pe care le consumă și este normal să fie așa, dată fiind legătura strânsă a nutriției cu sănătatea lor și a celor dragi. Tocmai pentru că recunoaștem normalitatea unor astfel de întrebări, deschidem porțile fabricii și îi invităm să cunoască în mod direct detalii despre cum laptele ajunge iaurt în fabrica Danone.

Mai mult, în acest an putem vorbi și despre două momente speciale, respectiv 20 de ani de când fabrica Danone operează în România și 100 de ani de când Danone a produs primul iaurt în Barcelona. Un moment unic de celebrare, în care putem face un bilanț unde am ajuns un secol mai târziu: inspirați de viziunea Danone <>, continuăm să aducem sănătate prin alimentație unui număr cât mai mare de oameni, având, în același timp, grijă de resursele planetei”, declară Cristina Popescu, Director Comunicare Danone Europa de Est.

Citește și:

„Definit scurt, în doar trei cuvinte, iaurtul înseamnă <>. Fermentarea este un proces simplu de conservare, cunoscut de mii de ani, dar este nevoie de câteva lucruri esențiale pentru a face iaurtul bun: lapte de calitate, igienă ireproșabilă și rigurozitate în ceea ce privește standardele la care lucrăm. Fiecare pahar de iaurt poartă în el pasiunea și eforturile oamenilor implicați – colegi din toate departamentele companiei sau parteneri-fermieri care ne trimit laptele. Sigur, avem și câteva ajutoare de seamă, cinci roboți implicați în operațiunile repetitive din procesul de ambalare. Așadar, vă așteptăm la fabrică să ne cunoașteți pe toți, așa cum suntem noi în fiecare zi de lucru”, declară Cornel Petrache, Directorul fabricii Danone din Bucureşti.

Citește și:

În cei 20 de ani de producţie locală, Danone România a investit constant în modernizarea fabricii, iar astăzi trimite iaurturi în alte 13 țări din regiune, aplicând standarde înalte de calitate şi siguranţă. Danone colectează anual peste 60 de milioane de litri de lapte proaspăt, în cea mai mare parte provenit din surse locale, iar producţia zilnică a fabricii este de 1 milion de iaurturi.

Programul „Vino acasă la Danone”, desfășurat în fabrica din București, cuprinde și vizite dedicate copiilor din clasele I-VIII, care au loc în fiecare zi de miercuri a anului școlar, dar și vizite dedicate studenților sau partenerilor din zona de retail.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm accesaţi:

www.danone.ro sau www.facebook.com/DanoneRomania.

Citește și:

***

Despre Danone România

Danone România este lider de piaţă pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din Bucureşti a produs local primele iaurturi în 1999.

Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, produse pe bază de plante, ape minerale îmbuteliate și nutriție specializată. Danone a făcut primul pas pe piaţă în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecţiile intestinale, care afectau în special copiii.

Citește și:

Astăzi, compania îşi urmăreşte misiunea de a ajuta un număr cât mai mare de oameni să-şi construiască, să-şi menţină şi să-şi protejeze capitalul de sănătate, oferind produse sigure, gustoase şi de cea mai bună calitate, menite să fie alegeri sănătoase cu bună densitate nutriţională şi să adreseze nevoile diferitelor comunităţi.

Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), mărci de răsfăţ (Danette, Cremosso) şi gamele Danone cu iaurt simplu şi cu fructe, aşa cum sunt în România Natural şi Delicios.

Vizionare placuta


Kudika
15 Octombrie 2019
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.