Setari Cookie-uri

The Italian Espresso Experience: Allegro con Brio

Pentru cea de-a optsprezecea editie a calendarului, Lavazza a ales o prezentare artistica noua, o sinteza perfecta intre fotografie si muzica: dialogul direct, care nu mai are nevoie de traducere.

Editia din 2010 a Calendarului Lavazza a fost prezentata presei internationale saptamana trecuta, la palatul istoric Madama, din Torino. Acest vesel si surprinzator calendar a fost realizat de catre influentul fotograf britanic Miles Aldridge, care a ales 7 imagini memorabile pentru a reprezenta cele 12 luni ale anului 2010. Ca intotdeauna, Agentia Armando Testa a dat directia artistica a campaniei.
Cea de-a optsprezecea editie a calendarului prezinta sase dintre cele mai faimoase modele din lume, insa pentru prima data in istoria calendarului Lavazza, vedeta este muzica italiana: ambasador international pentru talentul, optimismul si stilul de viata italian.
Pentru The Italian Espresso Experience 2010, Lavazza a ales combinatia perfecta dintre doua arte cu impact imediat: muzica si fotografia. Desi sunt multe si variate diferentele dintre cele doua, amandoua au calitatea de a transmite emotie in mod direct, nemediat.
Va’ Pensiero, Guarda Che Luna, ‘O Sole Mio, Con Te Partirò, Baciami Piccina si Nessun Dorma : sase cantece fara varsta, cunoscute in toata lumea. In ton cu fotografia colorata preferata de Aldridge, cu tuse abstracte si puternice, interperetarea data celor sase piese in calendarul Lavazza reflecta ceea ce criticii au denumit “stilul Futuretrò” al lui Aldridge. Culorile fluorescente se imbina pentru a da o stralucire futuristica imaginilor create de el, in timp ce subiectele captate aici sunt surprinzator de retro. Stilul inovator al lui Miles Aldridge este destinat sa isi puna amprenta pe scena aristica contemporana. Lavazza a ales inca o data sa-si exprime preferinta pentru inovatie, continuand sa gaseasca noi modalitati de a exploata relatia dintre tematica si imagine.
In fotografii, cantecele prind viata prin aparitiile unor top modele din lumea internationala a modei si din show bizz: Bianca Balti, Georgia Frost, Lydia Hearst, Daisy Lowe, Alexandra Tomlinson si Alek Alexeyeva.
Decorurile pentru cantecele clasice alese de fotograf impreuna cu Lavazza sunt create de Aldridge la Cinecittà, intr-o atmosfera teatrala, in care a imortalizat pe pelicula cele sase modele timp de o saptamana, in luna aprilie. Studiourile de film din Roma, locul in care s-au nascut cateva dintre cele mai bune filme create vreodata, au fost transformate intr-un peisaj imaginar, de vis.
Ca privitor, calendarul Lavazza 2010 te seduce imediat prin contrastul de culori creat de Aldridge si te atrage prin starea de spirit surprinzatoare, optimista pe care o induce fotograful. Ca si Lavazza espresso, culorile au o energie care inunda povestea din fiecare fotografie in parte – si fiecare cantec.
Fotografiile din calendar emana o atractie care devine si mai mare pe masura ce se descifreaza sensurile ascunse in ele. Impactul lor este direct si nemediat, menit sa produca o bucurie fara efort, apreciere fata de stilul inovator, indemnand la un dialog deschis, sincer.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
26 Octombrie 2009
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.