Setari Cookie-uri

The Italian Espresso Experience: Allegro con Brio

Pentru cea de-a optsprezecea editie a calendarului, Lavazza a ales o prezentare artistica noua, o sinteza perfecta intre fotografie si muzica: dialogul direct, care nu mai are nevoie de traducere.

“Pentru mine, acest proiect este in parte despre Fellini,” commenteaza Miles Aldridge pe platoul de filmare al Calendarului Lavazza si continua: “Am simtit povesti adevarate in spatele muzicii, al melodiilor, ariilor italiene: povesti despre izbanzile asupra necazurilor vietii, povesti despre reusite, povesti dulci-amarui de dragoste. Mi-am adus aminte de personajele si povestirile din filme precum La Strada si La Dolce Vita”.
Francesca Lavazza, Director Corporativ de Imagine Lavazza Group si un sensibil observator al scenei artistice internationale, comenteaza: “A doua oara in acest an Miles s-a dovedit a fi o alegere naturala, dupa ce ne-am decis asupra temei. Cautam un artist al carui stil si abordare ar putea scoate la iveala geniul muzicii italiene, latura ei vesela si pozitiva.”
Francesca a adaugat: Ca intotdeauna, nu ne-am facut griji in privinta nationalitatii fotografului, pentru ca arta, ca si cafeaua, vorbeste un limbaj universal. In ceea ce priveste arta fotografica, ea poate fi inteleasa de oricine atunci cand artistul este indeajuns de sensibil pentru a aborda pana si cel mai “frivol” subiect cu talent si profunzime” si a concluzionat: “Iubim cu totii extrem de mult subiectul acesta, „spiritul italian”, pentru ca acum, mai mult ca oricand, avem nevoie sa aducem in lumina cultura noastra. Muzica italiana este un element al ei care ne face importanti in intreaga lume.”
Astfel, nu intamplator, in acest an Lavazza si-a ales un partener extraordinar, care sustine conferintele de presa si petrecerile de lansare: Marco Castoldi, alias Morgan. Cu ceva timp in urma, Morgan a initiat programul de redescoperire a muzicii italiene, a imprimat un CD care astazi se dovedeste a fi un mare success. Dupa cum spune si el: “Cantecele italiene au facut Italia foarte bine cunoscuta in strainatate si ne-au exportat creativitatea. Chiar mari artisti internationali ca Elvis Presley - It’s Now Or Never (‘O Sole Mio) - au recunoscut forta muzicii italiene si au contribuit la notorietatea scenei muzicale italiene.”
Morgan a adaugat: “Am fost fericit sa lucrez la acest proiect pentru ca eu sustin Lavazza in decizia de a face ca mare parte din mostenirea muzicala a Italiei, cantece care inca mai sunt ascultate peste tot in lume, sa isi recastige locul in lume, si de a reda muzicii italiene vocea care i se cuvine pe scena internationala..”

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
26 Octombrie 2009
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.