Setari Cookie-uri

Fiecare femeie trebuie sa fie respectata!

Avon Romania marcheaza Ziua internationala pentru eliminarea violentei impotriva femeilor, 25 noiembrie, prin lansarea site-lui www.campaniarespectului.ro, la doi ani de la demararea campaniei impotriva violentei domestice din Romania.

“Credem in infinitatea de posibilitati pe care o femeie le are atunci cand alege sa nu suporte violenta. Credem in puterea ei de a depasi orice problema. Si, de asemenea, credem ca mentalitatile se pot schimba. Pentru a simboliza toate acestea, am lansat Inelul Respectului, un nou produs dedicat strangerii de fonduri in cadrul Campaniei Respectului”, a declarat Razvan Diratian, director general al Avon Cosmetics Romania.

Tot profitul obtinut din vanzarea inelului, precum si din vanzarea celorlalte doua produse de campanie - Bratara si Colierul Respectului, va fi directionat catre proiectele Campaniei Respectului implementate in Romania.

Campania Respectului a fost lansata de Avon Romania in decembrie 2008. In urma strangerii de fonduri din vanzarea produselor dedicate, Avon a sprijinit financiar Fundatia Sensiblu pentru sustinerea de traininguri pe tema violentei domestice pentru asistentii sociali si alti angajati din domeniul protectiei mamei si copilului.

Despre Campania Respectului

Campania Respectului, are scopul de a preveni violenta impotriva femeilor, prin educarea publicului si prin sustinerea proiectelor sociale care combat acest fenomen. Pe termen lung, campania isi propune sa educe femeile ca violenta domestica este inacceptabila, fiind o incalcare a drepturilor omului. Prin campaniile educative vom putea sa ajuta femeile din Romania, victime actuale sau potentiale ale violentei domestice, sa isi schimbe viata in bine.

*conform unui studiu CURS, care arata ca in 2008 9,6% din populatia Romaniei a suferit din aceasta cauza, 64%dintre acestia fiind femei.).

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
26 Noiembrie 2010
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.