Avon Romania marcheaza Ziua internationala pentru eliminarea violentei impotriva femeilor, 25 noiembrie, prin lansarea site-lui www.campaniarespectului.ro, la doi ani de la demararea campaniei impotriva violentei domestice din Romania.
Tot profitul obtinut din vanzarea inelului, precum si din vanzarea celorlalte doua produse de campanie - Bratara si Colierul Respectului, va fi directionat catre proiectele Campaniei Respectului implementate in Romania.
Campania Respectului a fost lansata de Avon Romania in decembrie 2008. In urma strangerii de fonduri din vanzarea produselor dedicate, Avon a sprijinit financiar Fundatia Sensiblu pentru sustinerea de traininguri pe tema violentei domestice pentru asistentii sociali si alti angajati din domeniul protectiei mamei si copilului.
Despre Campania Respectului
Campania Respectului, are scopul de a preveni violenta impotriva femeilor, prin educarea publicului si prin sustinerea proiectelor sociale care combat acest fenomen. Pe termen lung, campania isi propune sa educe femeile ca violenta domestica este inacceptabila, fiind o incalcare a drepturilor omului. Prin campaniile educative vom putea sa ajuta femeile din Romania, victime actuale sau potentiale ale violentei domestice, sa isi schimbe viata in bine.
*conform unui studiu CURS, care arata ca in 2008 9,6% din populatia Romaniei a suferit din aceasta cauza, 64%dintre acestia fiind femei.).