Setari Cookie-uri

OREO intra in Cartea Recordurilor Guinness World Records

Orice record este stabilit odata si, conform zicalei, orice record este facut pentru a fi doborat. In special in media sociala, unde lumea se poate schimba in doar cateva ore, sau chiar minute. Azi insa,Guiness World Records a premiat Oreo pentru ca a devenit prima marca ce a incercat - si a stabilit - recordul Guinness World Records pentru "cele mai multe like-uri pentru o postare pe Facebook in 24 de ore".

Comunicat de presa

Orice record este stabilit odata si, conform zicalei, orice record este facut pentru a fi doborat. In special in media sociala, unde lumea se poate schimba in doar cateva ore, sau chiar minute. Azi insa, Guiness World Records a premiat Oreo pentru ca a devenit prima marca ce a incercat - si a stabilit - recordul Guinness World Records pentru "cele mai multe like-uri pentru o postare pe Facebook in 24 de ore". Demersul de a stabili acest record chiar i-a inspirat si pe altii sa incerce acelasi lucru.

Astfel, desi dominatia Oreo ca detinator de recorduri in media sociala este de scurta durata si dulce, fanii Oreo din intreaga lume s-au aliat pentru ca biscuitul preferat al lumii sa devina "biscuitul cel mai iubit" din lume.

Incercarea de a stabili recordul a inceput marti, 15 februarie la ora 17:00, cand comunitatea Oreo de pe Facebook de 16 milioane de fani din intreaga lume a fost invitata sa dea "like" la urmatoarea postare: " "Like" pentru aceasta postare de a va alatura altor fani Oreo din intreaga lume pentru stabilirea unui record Guinness World Record pentru cele mai multe "like-uri" pentru o postare in 24 de ore. Oreo este biscuitul preferat al lumii si, cu ajutorul vostru, va deveni "cel mai iubit"."

Postarea a reunit fani din intreaga lume si i-a inspirat imediat si pe altii sa incerce sa atinga recorduri similare pe Facebook. Guinness World Records, autoritatea mondiala in domeniul recordurilor, a confirmat recordul pe 16 februarie la ora 17:00, cand fanii din intreaga lume au adunat in total 114.619 "like-uri".

"Oreo aduce familiile impreuna de aproape 100 de ani", spune John Ghingo, Senior Director, Oreo Global Growth Platforms pentru Kraft Foods. "Suntem deosebit de mandri de fanii nostri care s-au aliat pentru a face posibila aceasta premiera impresionanta. Desi dominatia noastra ca detinator de recorduri este de scurta durata, dar incantator de dulce, asa cum sunt si biscuitii Oreo, acceptam cu mandrie acest record in numele fanilor din intreaga lume".

Oreo este iubit in intreaga lume si atrage fanii nu doar datorita gustului sau delicios, ci si ritualului sau unic "rasuceste, gusta crema si inmoaie in lapte" – un moment special de bucurie copilareasca savurat cu un biscuit Oreo si o cana de lapte, care se traduce in orice limba sau cultura. Aceasta postare care a atins recordul Guinness World Records a pus in evidenta capacitatea marcii de a aduce laolalta familiile din intreaga lume, intr-un mod nou, contemporan.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
21 Februarie 2011
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.