Setari Cookie-uri

Kraft Foods lanseaza campania Jacobs: Traieste emotia fiecarei intalniri

Kraft Foods a lansat campania Jacobs "Traieste emotia fiecarei intalniri". Aceasta campanie reprezinta un manifest pentru intalnirile fata in fata, la o ceasca de cafea alintaromata, un prilej sa ne reamintim ca doar atunci cand savuram o ceasca de cafea alaturi de familie si prieteni putem sa impartasim momente unice, calde si speciale, care ni-i aduc pe cei dragi mai aproape.

"Avand in vedere stilul modern de viata al oamenilor de astazi si tendinta acestora de a comunica tot mai mult prin telefon, internet, SMS, am considerat oportun sa facem inca un pas in demersul nostru de comunicare. Jacobs doreste sa le reaminteasca in aceasta primavara consumatorilor sai, ca se pot bucura de emotii si trairi unice in special in cadrul conversatiilor fata in fata la o cafea. Pentru ca nu poti imbratisa o fotografie, si pentru ca prin internet atingerile nu se simt, militam pentru intalnirile la o cafea cat mai dese, cat mai lungi si cat mai pline de emotie", declara Andreea Bogdan Brand Manager Coffee R&G & Soluble.

Jacobs a lansat pe platforma online
www.coffeechat.ro o noua provocare cu "aroma unica": de a spune de ce sunt importante intalnirile fata in fata, la o cafea cu Alintaroma.


Kudika
23 Februarie 2011
Echipa Kudika
Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.