Setari Cookie-uri

Kraft Foods lanseaza campania:

Kraft Foods lanseaza la inceput de primavara campania promotionala "Pentru ca daruiesti, primesti", care isi propune sa evidentieze semnificatia gestului de a darui, precum si emotia primirii unui cadou. La campanie participa doua dintre cele mai indragite marci Kraft Foods: ciocolata Milka si cafeaua Jacobs.

Caravana Milka-Jacobs va calatori prin 30 de orase din Romania, in intervalul 15 martie – 30 mai, si va premia toti consumatorii ce poarta accesoriile campaniei.

Daca un consumator poarta mai multe accesorii, el va castiga mai multe premii. Valoarea totala a premiilor oferite este de minim 500.000 RON. Vor exista premii mari – 10 vouchere de shopping x 10.000 RON, premii mijlocii – 200 vouchere shopping x 1000 RON, precum si produse Milka si Jacobs – 100.000 tablete de ciocolata Milka, respectiv 100.000 pachete de cafea Jacobs.

De asemenea, va exista un site dedicat www.daruiestiprimesti.ro, si un concurs desfasurat pe Facebook, in perioada 1 – 22 aprilie. Pentru a participa, consumatorii vor incarca in aplicatia special creata pentru acest concurs, pe pagina de Facebook "Milka si Jacobs – Daruiesti, Primesti" imagini in care poarta accesoriile cadou. Cele mai votate poze vor castiga premii atractive la finalul concursului.

Milka este cea mai puternica si iubita marca de ciocolata din Romania, care se bucura de cea mai mare crestere in categorie, fiind prezenta in peste o treime din gospodariile din Romania. In anul 2010 consumatorii romani au savurat peste 950 de milioane de cesti de cafea prajita si macinata Jacobs.

Consumul per capita de ciocolata si cafea in Romania este inca mult in urma Europei de Vest – pentru ciocolata: 1.8 kg per capita versus 5.3 kg per capita, iar pentru cafea: 1.9 kg versus 3.5 kg.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
10 Martie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.