Setari Cookie-uri

Nivea sarbatoreste 100 de ani de ingrijire a pielii

In luna mai, NIVEA sarbatoreste 100 de ani de ingrijire a pielii. In anul 1911, aparitia primei creme cu o formula stabila, pe baza de apa si ulei, a revolutionat ritualul clasic de ingrijire.

Succesul NIVEA – inovatie, ingrijire, continuitate

Apropierea de consumatori si imensa forta inovatoare, data de cercetarea riguroasa, sunt secretele succesului NIVEA. Aceste calitati, alaturi de strategiile de marketing puternice, au reusit sa mentina produsul in atentia unui public in continua schimbare si diversificare.

Celebrei cutiute albastre i-au urmat alte inovatii fara de care nu ne putem imagina ritualul modern de ingrijire a pielii: primul produs pentru protectie solara, primul lapte de corp, primul after shave fara alcool, primul deodorant cu proprietati de ingrijire a pielii si prima crema anti-rid cu coenzima Q10, proprie pielii. La ce sa ne asteptam mai departe? Expertii Beiersdorf AG Skin Research Center din Hamburg, unul dintre cele mai importante si moderne centre de cercetare dermatologica din lume, elaboreaza noi ingrediente active, pun bazele a noi descoperiri care vor duce mai departe mostenirea unui veac de inovatie si calitate in ingrijirea pielii.

In spatele inovatiilor regasim increderea consumatorilor in marca NIVEA. In ultimii 10 ani, NIVEA a fost desemnata „Cea mai de incredere marca de ingrijire a pielii” in cadrul studiului „The Most Trusted Brands” realizat de Readers’s Digest, in 16 tari europene. Iar increderea consumatorilor, familiaritatea si entuziasmul fata de brandul NIVEA sunt cea mai importanta rasplata pentru un secol de grija si inovatie.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
17 Mai 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.