Cercetarile de piata arata ca femeile sunt din ce in ce mai exigente atunci cand vine vorba despre performanta si compatibilitatea ingredientelor din produsele dedicate ingrijirii corpului pe care le achizitioneaza.
In perioada 2 Mai - 5 Iunie 2011, compania Henkel Romania desfasoara in parteneriat cu trender.ro prima campanie nationala de Word of Mouth Marketing pentru produsele din noua gama Fa NutriSkin. Timp de 5 saptamani, 120 de femei testeaza produsele Fa NutriSkin si impartasesc parerea lor despre acestea prin completarea unor chestionare si rapoarte de evaluare, atat la jumatatea perioadei de testare (dupa primele 2 saptamani si jumatate), cat si la finalul acesteia. Produsele despre care trebuie sa ofere feedback sunt lotiunile de corp Fa NutriSkin si deodorantele din gama Fa NutriSkin Maximum Protect.
Primele rezultate* ale studiului sunt promitatoare. Astfel:
• 8 din 10 femei au schimbat deja sau intentioneaza sa-si schimbe deodorantul cu noul Fa NutriSkin Maximum Protect
• 9 din 10 femei ar cumpara lotiunile de corp Fa NutriSkin
Acestea sunt numai doua dintre rezultatele exceptionale obtinute pana in prezent in cadrul acestei campanii interactive. Rezultatele finale vor fi facute publice pe data de 7 Iunie 2011.
*Studiul este realizat in Romania (perioada 2-19 Mai 2011), prin intermediul www.trender.ro, pe un esantion de 115 femei.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Fă cunoștință cu Uncle John. Singurul QSR din România cu burgeri ca în restaurantele high-end
- Nu îl poți schimba – Fă-ți un favor și încetează să mai crezi asta
- Te rog, mai fă un duș și pune-ți părul în ordine – Cum i-a răspuns Florin Piersic Jr. unei internaute