Descopera biscuitul care ti se potriveste

Descopera biscuitul care ti se potriveste

Kraft Foods lanseaza campania "Descopera biscuitul care ti se potriveste", la care participa cei mai indragiti biscuiti din portofoliul Kraft Foods: Belvita, Milka, Oreo si Tuc.

Comunicat de presa

Kraft Foods lanseaza campania "Descopera biscuitul care ti se potriveste", la care participa cei mai indragiti biscuiti din portofoliul Kraft Foods: Belvita, Milka, Oreo si Tuc.

Campania isi doreste sa rasplateasca consumatorii fideli nu numai prin gustul fin si atat de apreciat al biscuitilor, dar si prin invitarea lor la o „sarbatoare” cu iz de vacanta: Festivalul Biscuitilor.

Biscuitii Belvita sunt absolut deliciosi, crocanti, creati special pentru un mic dejun rapid si sanatos. Sunt facuti din cereale integrale, contin vitamine si minerale si in acelasi timp, reprezinta o sursa buna de fibre.

Biscuitii Milka
imbina gustul delicios al biscuitilor cu cea mai fina ciocolata Milka si sunt alegerea ideala pentru pauzele de rasfat. Oferta include si ultimele noutati: biscuitii Milka Jaffa cu mousse de caramel si mousse de ciocolata.

Oreo, biscuitul preferat al laptelui, este iubit in intreaga lume si atrage fani nu doar datorita gustului sau delicios, ci si ritualului sau unic „rasuceste, gusta crema si inmoaie in lapte”. Astfel, momentele obisnuite se transforma in momente magice pe care copiii de pretutindeni le impart cu cei dragi.

TUC este un snack gustos, crocant si sanatos, copt si nu prajit, care iti satisface foamea dintre mese, inlocuind-o cu momente unice de relaxare si placere. Biscuitii sarati TUC se diferentiaza de snaksurile traditionale prin continutul bogat de cereale (72%) si prin procesul de coacere si nu prajire, care confera un aport redus de grasimi.

“Pentru ca profilele consumatorilor nostri difera foarte mult, am lansat campania „Descopera biscuitul care ti se potriveste” - pentru a le oferi sansa unei gustari potrivite care sa le vina in intampinarea nevoilor in cele mai diferite momente ale zilei. Pentru aceasta, o componenta a campaniei integrate de comunicare sunt si activitatile de degustare Oreo si TUC in magazinele partenere, unde le stam la dispozitie consumatorilor care au nevoie de informatii suplimentare”, declara Svetlana Macrinici, Brand Coordinator Biscuits: OREO, TUC, MILKA, Kraft Foods Romania.

Vizionare placuta


Kudika
2 Iunie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri