Franke a ales-o pe Heidi Klum ca ambasador al brandului sau pentru ca ea cuprinde toate calitatile asociate cu Franke.
Franke este de parere ca Heidi intruchipeaza atat calitatile estetice, cat si cele profesionale ale produselor si sistemelor din portofoliul sau find o persoana asociata imediat cu eleganta si bunul gust.
Aceasta trecere, de la o companie orientata catre comertul clasic, spre un brand aspirational care are in centrul preocuparilor sale stilul de viata al consumatorilor, are loc in contexul in care brand-ul se concentreaza acum pe un tip de comunicare mai emotionala si atractiva pentru consumatori. Intrucat chiuveta de bucatarie a fost transformata dintr-un simplu articol de uz casnic in unul plin de stil, campaniile Franke au evoluat deja, de la orientarea pe produs la una aspirationala, care implica consumatorii la un nivel emotional superior, dincolo de functionalitati.
Aceasta asociere ofera posibilitatea exclusiva de a patrunde intr-o noua campanie internationala de promovare, campanie care va deschide noi orizonturi si va inspira oamenii, intrucat Franke isi continua angajamentul de a creste standardele in materie de stil in casele consumatorilor.