Dove a fost votat de 4000 de consumatori Produsul Anului in Romania pentru gelurile de dus Dove Visible Care si gama de ingrijire a parului Dove Intense Repair.
Premiul pentru „Produsul Anului” se acorda marcilor din industria bunurilor de larg consum care aduc inovatii vizibile in ceea ce priveste beneficiile, design-ul, ambalajul si pozitionarea produsului pe piata.
Pentru a fi nominalizate la Premiile pentru Produsul Anului, produsele trebuie sa fie lansate pe piata in perioada 1 iunie 2009 – 31 decembrie 2010 si sa fie vandute in cel putin doua lanturi de hypermarket-uri din Romania. Produsele nominalizate sunt trimise unui juriu format din 5 lideri de opinie independenti, rezultatele finale fiind stabilite in urma votului publicului: 4000 de consumatori romani au ales cele mai inovative si atractive produse din fiecare categorie.
Cele doua premii obtinute de Dove demonstreaza faptul ca in categoria „Ingrijire personala”, consumatorii au votat cele mai atractive si inovative produse care au dovedit eficienta beneficiilor unice comunicate catre public. Astfel, gelurile de dus Dove Visible Care detin titlul de Produsul Anului 2011 pentru categoria „Geluri de dus”, in timp ce gama Dove Intense Repair (sampon, balsam si masca-tratament) este castigatoare la categoria „Ingrijirea parului”.
Pentru a fi nominalizate la Premiile pentru Produsul Anului, produsele trebuie sa fie lansate pe piata in perioada 1 iunie 2009 – 31 decembrie 2010 si sa fie vandute in cel putin doua lanturi de hypermarket-uri din Romania. Produsele nominalizate sunt trimise unui juriu format din 5 lideri de opinie independenti, rezultatele finale fiind stabilite in urma votului publicului: 4000 de consumatori romani au ales cele mai inovative si atractive produse din fiecare categorie.
Cele doua premii obtinute de Dove demonstreaza faptul ca in categoria „Ingrijire personala”, consumatorii au votat cele mai atractive si inovative produse care au dovedit eficienta beneficiilor unice comunicate catre public. Astfel, gelurile de dus Dove Visible Care detin titlul de Produsul Anului 2011 pentru categoria „Geluri de dus”, in timp ce gama Dove Intense Repair (sampon, balsam si masca-tratament) este castigatoare la categoria „Ingrijirea parului”.
Citește și:
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Dove lansează primul instrument educațional destinat creșterii încrederii în sine a femeilor
- Caravana Frumuseții dm: Prima ediție a reunit peste 4.000 de femei din 10 orașe
- Katy Perry și Orlando Bloom s-au despărțit oficial după aproape un deceniu de relație