Black Friday 2018: ziua cand se reinnoieste garderoba
Black Friday 2018: ziua cand se reinnoieste garderoba

Comunicat de presa

Black Friday 2018: ziua cand se reinnoieste garderoba

trender si Schwarzkopf dau startul campaniei de Word Of Mouth pentru produsele din noua gama de ingrijire a parului deteriorat - Gliss Ultimate Repair. In cadrul campaniei de Word Of Mouth Marketing, 150 de trenderi au posibilitatea sa incerce si sa raspandeasca vestea despre produsele din noua gama inovatoare Gliss Ultimate Repair. Dupa saptamanile de testare a produselor, trenderii vor oferi feedback despre samponul, balsamul si masca tratament Gliss Ultimate Repair.

trenderii sunt persoanele care vor sa fie informate cu privire la ce e nou pe piata si care au o placere deosebita in a despica firul in patru in ceea ce priveste produsele sau serviciile care fac parte din viata lor. Ei sunt liderii de opinie din grupul lor de prieteni, oameni obisnuiti care isi impartasesc parerile despre un produs in mod deschis si sincer. Membrii comunitatii trender comunica intotdeauna natural despre produsele incercate in cadrul campaniilor de Word Of Mouth.

Aceasta campanie de Word Of Mouth ofera posibilitatea, unui numar de 150 de trenderite, sa incerce produsele gamei de ingrijire a parului deteriorat - Gliss Ultimate Repair. Fiecare participanta la campanie va primi 3 produse, pe care le va folosi timp de 4 saptamani.

Gama Gliss Ultimate Repair – inovatia anului in repararea parului, de la Schwarzkopf

Inscrierile au loc in perioada 12 – 16 august, iar trenderitele invitate in campanie vor folosi produsele timp de 4 saptamani (18 august – 11 septembrie), tinand cont de modul de utilizare a acestora si le vor face cunoscute prin intermediul retelelor sociale Facebook, Twitter si a blogului personal, forumuri si, bineinteles, prin intermediul blogului de campanie.

Pe toata durata campaniei, trenderii vor completa rapoarte si chestionare si ne vor comunica feedback-ul sincer si onest legat de produsele din gama Gliss Ultimate Repair. In urma acestor activitati, trender.ro va analiza cantitativ si calitativ rezultatele campaniei de Word Of Mouth Marketing. Astfel, vom afla cate persoane au auzit de produsele Gliss Ultimate Repair, care a fost impactul campaniei in Social Media si in blogosfera sau daca trenderii sunt dispusi, ca in viitor, sa cumpere si sa recomande produsele incercate.

Mai multe detalii despre campania de Word Of Mouth Marketing pentru noua gama Gliss Ultimate Repair veti gasi pe site-ul dedicat acesteia: http://www.trender.ro/campanie-gliss-ultimate-repair

Black Friday 2018: cele mai bune REDUCERI AICI! [LIVE promoții]
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: