trender si Schwarzkopf dau startul campaniei de Word Of Mouth pentru produsele din noua gama de ingrijire a parului deteriorat - Gliss Ultimate Repair. In cadrul campaniei de Word Of Mouth Marketing, 150 de trenderi au posibilitatea sa incerce si sa raspandeasca vestea despre produsele din noua gama inovatoare Gliss Ultimate Repair.
trenderii sunt persoanele care vor sa fie informate cu privire la ce e nou pe piata si care au o placere deosebita in a despica firul in patru in ceea ce priveste produsele sau serviciile care fac parte din viata lor. Ei sunt liderii de opinie din grupul lor de prieteni, oameni obisnuiti care isi impartasesc parerile despre un produs in mod deschis si sincer. Membrii comunitatii trender comunica intotdeauna natural despre produsele incercate in cadrul campaniilor de Word Of Mouth.
Aceasta campanie de Word Of Mouth ofera posibilitatea, unui numar de 150 de trenderite, sa incerce produsele gamei de ingrijire a parului deteriorat - Gliss Ultimate Repair. Fiecare participanta la campanie va primi 3 produse, pe care le va folosi timp de 4 saptamani.