Setari Cookie-uri

Suzuki Challenge 2011 - Etapa a doua

Localitatea Margau de langa Cluj va deveni in data de 28 august baza unei noi etape Suzuki Challenge, evenimentul care reuneste comunitatea de posesori ai modelelor Suzuki pentru o competitie amicala organizata la standardele Campionatului National de Off-Road din Romania.

Comunicat de presa

Localitatea Margau de langa Cluj va deveni in data de 28 august baza unei noi etape Suzuki Challenge, evenimentul care reuneste comunitatea de posesori ai modelelor Suzuki pentru o competitie amicala organizata la standardele Campionatului National de Off-Road din Romania.

Suzuki Challenge, competitia destinata posesorilor de modele Suzuki revine pentru a doua oara in acest an intr-o etapa a Campionatului National de Off-Road din Romania (CNOR). Noul eveniment este inclus in programul Cupei Taubenreuther Transsylvania, a V-a etapa a CNOR, care se va desfasura in intervalul 25-28 august in zona Belis-Vladeasa (Cluj) – cu baza la Margau. Aceasta zona este recunoscuta pentru peisajele superbe si pentru traseul foarte tehnic, gratie unei varietati de obstacole naturale.

Suzuki Challenge va incheia aceasta etapa a CNOR si se va desfasura simultan cu trialul (superspeciala) de duminica 28 august oferind posesorilor de modele Suzuki ocazia de a trai adrenalina tipica off-road-ului. Acest lucru este valabil pentru orice model Suzuki 4X4, indiferent de gradul de pregatire al soferului sau al masinii.

In premiera Suzuki Challenge se va desfasura pe doua categorii: Standard si Open. Trialul de Standard se adreseaza posesorilor de masini Suzuki 4X4 precum Swift, Sx4, Ignis, Jimny, Samurai, Vitara, Grand Vitara echipate cu anvelope de strada de tip AT (anvelope de vara sau all seasons), acesta avand loc pe un traseu de dificultate redusa. Pentru cei care au descoperit deja tainele off-road-lui si ale caror masini au fost echipate cu anvelope cu profil dedicat off-road-ului, de tip MT sau Simex, trialul de Open le va pune la incercare indemanarea in parcurgerea acestuia.

Punctajele obtinute de participanti in aceasta cupa monomarca nu vor influenta clasamentul Campionatului National de Off-road, participantii neavand nevoie sa fie piloti acreditati FRAS (Federatia Romana de Automobilism Sportiv). Insa standardele trialului vor respecta toate cerintele in materie de securitate ale organismelor abilitate in domeniu. De altfel, arbitrajul va fi asigurat de catre arbitri autorizati in sporturile cu motor.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
19 August 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.