Wiesana, unul din primele branduri de margarina de pe piata din Romania, apreciata de consumatori pentru calitatea superioara si produsele variate, se relanseaza din toamna aceasta cu o noua gama dedicata alimentatiei echilibrate: Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi .
„Noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi au fost special dezvoltate pentru consumatorii cu un stil de viata modern care doresc o dieta echilibrata. Sanatatea a devenit o preocupare zilnica pentru tot mai multi romani, insa si pentru brandul Wiesana.” – Andreea Toloaca, marketing manager Orkla Foods Romania.
„Am pregatit o noua campanie de comunicare pentru brandul Wiesana care sustine atat noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi, cat si aparitia pe piata a noului ambalaj – caserola rectangulara – creata pentru a fi in armonie cu noua pozitionare. <<Arati bine daca te simti bine>> este mesajul pe care il transmite Wiesana prin noile retete si noua campanie de comunicare”. – Andreea Toloaca, marketing manager Orkla Foods Romania.