Incepand din luna august, noul Redd's cu suc de lamaie incurajeaza si rasplateste curiozitatea feminina.
Mastile au prelungit misterul, Vunk au facut atmosfera, iar berea Redd’s a dat aroma fresh intregii seri. Cele mai indemanatice fete au castigat premii din parte Redd’s, iar cele mai indraznete intrebari au primit raspunsuri. La miezul noptii, cei 10 protagonisti ai campaniei Redd’s si-au dezvaluit identitatea in urma unei dedicatii muzicale alaturi de Vunk.
Campania „Redd’s iti rasplateste curiozitatea” continua cu noi surprize
In aceasta vara, berea Redd’s s-a relansat cu un gust mai fresh si o noua campanie de comunicare. Noul Redd’s Fresh este mai savuros datorita sucului natural de lamaie, prezent in proportie de 4,5% si are o cantitate mai scazuta de alcool: 4% in loc de 4,5%, in varianta anterioara.
Centrata in jurul site-ului www.redds.ro, campania de comunicare vorbeste despre curiozitate, un element-cheie al feminitatii, pe care o incurajeaza prin diferite recompense. Daca esti „Oarecum curioasa”, afli de pe site-ul Redd’s cele mai bune recomandari in materie de moda, calatorii, filme, carti si multe altele. Daca esti „Curioasa” pur si simplu, poti sa „tragi cu ochiul”, in direct, la atmosfera unor locuri in care nu te afli, dar poate ti-ai dori sa fii. Daca esti „Foarte curioasa” ... afla de pe site ce noi surprize ti-a pregatit Redd’s. Pentru ca doar cele curioase au cu adevarat de castigat!
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Ioana Ginghină se pregătește să îmbrace rochia de mireasă pentru a 3-a oară! De ce nu va lua numele soțului?
- Vica Blochina, despre Victor Pițurcă: L-am iubit cu toată umilința pe care mi-a dat-o....Vedeta i-a fost amantă timp de 16 ani
- Balul Bucureștiului Interbelic ediția a 8-a Un eveniment organizat de Fundația Calea Victoriei la Palatul Bragadiru