Setari Cookie-uri

La Roche-Posay lanseaza pe Facebook campania My Teen Skin

Pe pagina online facebook.com/larocheposayromania, tinerii sunt asteptati sa afle informatii utile despre un ten sanatos, sa dezbata problemele arzatoare ale adolescentei si sunt invitati sa testeze produsele La Roche-Posay, totul intr-o maniera deschisa si interactiva.

Acneea – o afectiune cu urmari psihologice

Pentru tineri, impactul psihologic al imperfectiunilor aparute la nivelul fetei este important, deoarece acestea apar la o varsta in care ei isi construiesc identitatea. “Povara” poate fi cu atat mai grea, cu cat acneea poate duce la excluderea din anumite grupuri sociale. Cu toate acestea, la nivel European, numai 1 adolescent din 3 apeleaza la sfatul unui specialist – medicul dermatolog – pentru a putea trata eficient aceasta afectiune.

Effaclar Pentru a sustine campania “MY TEEN SKIN”, La Roche-Posay propune o abordare a tenului cu tendinte acneice in 3 pasi concreti:

1. Curatare
2. Ingrijire
3. Corectare

Astfel, in aceasta toamna, La Roche-Posay lanseaza pe piata un pachet special dedicat tinerilor, disponibil numai in farmacii – solutia completa de curatare si ingrijire a tenului cu tendinta acneica – format din:

Citește și:

· Effaclar Gel - pentru igiena zilnica curata pielea in profunzime lasand un ten proaspat si curat;

· Effaclar DUO - pentru ingrijirea tenului, un produs 2 in 1 (cu actiune asupra ambelor tipuri de imperfectiuni) creat special pentru nevoile si dorintele adolescentilor. Cu ajutorul tehnologiei de ultima generatie, Effaclar DUO elimina cosurile si punctele negre, diminuand in acelasi timp secretia de sebum si oferind hidratare de durata pielii.

Vizionare placuta


Kudika
5 Octombrie 2011
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.