Kraft Foods Romania, lider pe piata de ciocolata, lanseaza Milka Snax, un nou segment in categoria de ciocolata, care ofera ocazii de consum noi pentru piata din Romania.
Milka, “cea mai fina tentatie din Alpi”, este cea mai puternica marca de ciocolata din Europa, usor de recunoscut prin ambalajul mov si simbolul vacutei. In Romania, Milka este un simbol al calitatii pentru peste o treime dintre consumatorii de ciocolata. Conform studiilor GfK, peste 90% dintre romani cunosc aceasta marca, aproape 40% dintre consumatori considera ca Milka este cea mai fina ciocolata.
„De la simboluri globale la favorite locale, marcile noastre sunt usor de recunoscut pentru oamenii din intreaga lume. Milka este marca de ciocolata numarul 1 in Romania, un loc fruntas castigat in mintea si inima consumatorilor romani de-a lungul timpului. Inspiratia noastra vine de la consumatori … le ascultam dorintele, invatam si inovam pentru a crea produse ce se potrivesc stilului lor de viata”, completeaza Nicoleta Florescu.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Mondelēz International lansează al cincilea raport anual State of Snacking
- Batoanele F1 Express într-o nouă formulă - o alternativă practică pentru o masă completă din punct de vedere nutrițional
- Colaborare emoționantă: Andreea Bălan cântă pentru prima dată alături de Ella
Kraft Foods produce ciocolata Milka din anul 1901, cand compania Suchard, cea care avea sa devina mai tarziu Kraft Foods, a lansat un sortiment de ciocolata produs printr-o noua formula de amestecare a laptelui din Alpi cu boabe de cacao – de unde si numele Milka (milch si kakao).