Setari Cookie-uri

Cardurile Maestro folosite pe internet aduc reduceri suplimentare pe site-urile de discount

Romanii folosesc foarte mult cardurile Maestro la cumparaturi, in magazinele traditionale, iar de acum au mai multe motive sa mearga la shopping si in mediul online

Comunicat de presa

MasterCard Europe lanseaza o campanie de incurajare a platilor pe internet cu cardurile Maestro, care se va derula pana la 31 decembrie 2011. Mesajul-cheie al campaniei lansate prin parteneriatele cu site-urile de reduceri BestDealz (www.bestdealz.ro), Fun Deal (www.fundeal.ro), Get a Deal (www.getadeal.ro), Kuponiada (www.kuponiada.ro) si Vulping (www.vulping.ro), este „Cardul tau Maestro iubeste internetul”.

„Romanii folosesc foarte mult cardurile Maestro la cumparaturi, in magazinele traditionale, iar de acum au mai multe motive sa mearga la shopping si in mediul online”, a declarat Denisa Mateescu, General Manager pentru Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. „Numarul utilizatorilor de Maestro – de ordinul milioanelor – inseamna un potential imens pentru e-commerce, care a continuat sa se dezvolte substantial, iar educatia ramane cuvantul cheie pentru valorificarea lui”, a incheiat Denisa Mateescu.

Cumparaturi online
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
20 Octombrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.