Kudika
31 Octombrie 2011

In 2007, la 25 de ani de la lansare, MELVITA a devenit principala marca de cosmetice organice din Franta.

Comunicat de presa

gama Apicosma"Biolog si apicultor, iubitor al naturii si al frumusetii, fascinat de intelepciunea si cunostintele populare, am infiintat MELVITA in 1983, o marca dedicata vietii si mierii, acel produs extraordinar al florilor aflat la confluenta dintre doua lumi: cea vegetala si cea animala.

Confruntata cu atacurile chimiei industriale si cele ale parazitilor, universul albinelor era deja, in opinia mea, un semnal de alarma asupra fragilitatii crescande a lumii, pentru ca o lume fara albine, ar fi una privata de flori, fructe si frumusete.

In 2007, la 25 de ani de la lansare, MELVITA a devenit principala marca de cosmetice organice din Franta.

Gama de ingrijire a feteiCatalogul sau este distribuit in 2500 de puncte de vanzare, oferind peste 250 de produse organice certificate de ECOCERT, conform cadrului francez de referinta pentru produse cosmetice ecologice si organice. Amplasata in inima unei zone rurale, in sud-estul provinciei Ardeche (Franta), Melvita are peste 250 de angajati.

MELVITA este un deschizator de drumuri in cosmetica organica si a devenit una dintre principalele marci franceze de cosmetica naturala si organica.

Fara indoiala organica. Pentru ca suntem convinsi ca orientarea catre organic este unul din secretele viitorului planetei.

Pe langa eficacitatea si placerea de a le utiliza, sper ca veti gasi aici autenticitatea, abordarea etica si, in primul rand, pasiunea care ne face atat de diferiti astazi!"

Bernard Chevilliat - Fondatorul MELVITA

MELVITA - un raspuns complet de ingrijire

MELVITA va ofera o gama extrem de variata de produse bio, atractive si eficiente, de la produse pentru ingrijirea zilnica, pana la suplimente alimentare. Pentru intreaga familie!

Uleiuri de frumusete- Ape florale: extrase prin distilarea florilor sau a plantelor, apele florale MELVITA sunt bogate in mod natural in substante active.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: