Lansarea artcademy a avut loc la Institutul Francez din Bucuresti, eveniment la care a participat Jean Pierre MOCHO, Presedinte MOD’SPE Paris si, din anul 2000, Presedinte al Federation Française du Pret-a-Porter Feminin.
Programul este structurat pe doua etape - Fundamentals of Fashion (primul nivel) si Fashion Marketing and Design (al doilea nivel). Fiecare curs se desfasoara pe durata unui an academic si se finalizeaza cu cate o saptamana de studii si practica la Paris.
Curricula artcademy cuprinde materii precum Consumer Behaviour, Sourcing of Fashion Products, International Trade, E-marketing Strategies and E-business, Fashion / Brand Communication, Financial Management, Customer Relationship Management, structurate astfel incat sa poata oferi o aplicabilitate imediata a subiectelor analizate, prin studii de caz si prin interactiunea cu lectorii MOD’SPE Paris. Acestia sunt reprezentanti ai unor companii precum Louis Vuitton, Gucci, Balenciaga, Chanel, Guy Laroche, Armani, Nina Ricci, Yves Rocher, Chantelle, Galeries Lafayette, Etam, Celio, etc. Interactiunea cu lectorii asigura transferul de experienta practica si, mai mult decat atat, conecteaza cursantii la centrul modei, Parisul.