Aplicantii au ocazia de a alege internship-uri dintr-o gama variata de domenii de activitate de la relatii publice si publicitate la resurse umane si marketing in organizatii de top
„Prin aceasta initiativa dorim sa sprijinim tinerii aflati la inceput de drum si sa le dam idei despre tendintele zilei de maine, ca parte a angajamentului Samsung de a investi in viitor. Suntem incantati de reactia pozitiva primita – un indiciu ca reusim sa ne indeplinim obiectivele propuse”, a declarat Mihaela Stanoiu, Marketing Manager in cadrul Samsung Electronics Romania.
In cadrul caravanei „Trends of Tomorrow”, Samsung invita tinerii sa completeze un chestionar pe tema preferintelor profesionale. Pana acum, tinerii din Cluj si Bucuresti au aratat un interes deosebit pentru domeniile de IT si inginerie (26,1%), pentru domeniile comunicarii si relatiilor publice (23,1%), dar si pentru zona de business si economie (20,2%). De asemenea, rezultatele chestionarelor arata ca peste 85% dintre respondenti au luat deja o hotarare cu privire la facultatea pe care vor sa o urmeze.