Ai selectat? Va fi reciclat!, o campanie semnata Eco-Rom ambalaje

Ai selectat? Va fi reciclat!, o campanie semnata Eco-Rom ambalaje
Kudika
24 Noiembrie 2011

Intreaga campanie este construita in jurul unei dispute intre cele doua personaje legate de increderea unuia dintre ei ca in Romania chiar se recicleaza deseurile de ambalaje colectate selectiv si neincrederea celuilalt ca acest proces chiar se intampla.

Comunicat de presa

reciclareECO-ROM AMBALAJE a lansat campania integrata de comunicare "Ai selectat? Va fi reciclat!" din dorinta de a informa publicul asupra importantei si necesitatii colectarii selective a deseurilor de ambalaje.

Campania ii are ca purtatori de mesaj pe simpaticii Daniel Buzdugan, actor si coprezentator al emisiunii "Morning ZU" de la Radio ZU si Vladut, bucatarul matinalului de la Antena 1.

Intreaga campanie este construita in jurul unei dispute intre cele doua personaje legate de increderea unuia dintre ei ca in Romania chiar se recicleaza deseurile de ambalaje colectate selectiv si neincrederea celuilalt ca acest proces chiar se intampla.

Vladut, talentatul bucatar al matinalului „Neata” de la Antena 1, recunoscut pentru exigenta in bucatarie, construieste un personaj credibil, responsabil, care incearca de-a lungul episoadelor in care este structurata campania, sa il convinga pe mult mai „scepticul” Buzdugan, ca efortul de a colecta selectiv nu este in zadar, ci din contra, toate deseurile colectate selectiv in containerele speciale, ajung sa fie reciclate si astfel transformate in alte obiecte utile consumatorilor.

Cele doua personaje reprezinta cele doua curente ale societatii “cei care cred” si “cei care nu cred” ca deseurile se recicleaza, facand de-a lungul episoadelor o leapsa in provocari. Aventurile celor doua personaje pot fi urmarite atat in matinalul „Neata’ ” de pe Antena 1, emisiunea de divertisment „Rai da’ Buni”, cat si pe site-ul www.colecteazaselectiv.ro.

„Am dorit sa construim o campanie simpatica, cu doua personaje placute si apreciate de publicul din Romania, astfel incat mesajele campaniei sa ajunga mai usor la publicul nostru tinta. <<E pe bune! Daca tu colectezi selectiv, lucrurile raman chiar asa. In plus, deseurile de ambalaje chiar se recicleaza in capacitatile industriale specifice>>, asta vrem sa transmitem publicului si sa le aratam prin filmarile facute in fabricile de reciclare, ca deseurile astfel stranse, se transforma in obiecte utile care sunt apoi introduse in circuitul comercial. Dorim ca prin intermediul acestei campanii, oamenii sa inteleaga faptul ca solutia viabila pentru ca deseurile de ambalaje sa ajunga la reciclare si nu la groapa de gunoi este colectarea selectiva”, spune Lorita Constantinescu, director de comunicare ECO-ROM AMBALAJE.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri