Ambalajul, folosit pentru imbutelierea laptelui de consum Oly, este prevazut cu un capac inscriptionat in Braille, astfel incat nevazatorii sa poata citi cu usurinta tipul produsului.
Aceasta lansare urmeaza strategia de responsabilitate sociala pe care Olympus o implementeaza deja in Grecia, prin care urmareste ca produsele companiei sa ajunga la toate categoriile de consumatori si sa faciliteze accesul categoriilor defavorizate la produsele de baza, cum sunt lactatele.
In Romania, sunt aproximativ 80.000 de persoane cu deficiente de vedere, aflate in evidenta Asociatiei Nevazatorilor din Romania (ANR).
"Olympus, datorita specificului sau, are responsabilitatea si datoria de a facilita accesul tuturor la alimentele de baza. Este motivul pentru care am decis sa investim si in Romania si sa lansam Oly lapte de consum cu capac Braille - este un semn de respect fata de consumatori dar, mai presus de toate, este un ajutor real in sporirea gradului de autonomie a persoanelor cu deficiente de vedere", a declarat Madalina Molnar, responsabil de marketing pentru Olympus Romania.
Lansarea ambalajului special este insotita de activitati de promovare care au ca scop cresterea gradului de constientizare a problemelor cu care se confrunta persoanele nevazatoare, precum si nivelul de implicare in sprijinirea acestei comunitati. Astfel, pe 3 decembrie, Ziua Internationala a Persoanelor cu Dizabilitati, Olympus face primul pas in a implica oamenii intr-o actiune comuna care sa atraga atentia asupra cauzei. Sub conceptul-umbrela “Light in the Dark”, publicul este invitat sa-si acopere ochii cu o esarfa neagra timp de 30 de minute si sa incerce sa desfasoare activitatile obisnuite, dupa care sa impartaseasca public experienta.