In perioada 24 noiembrie - 31 decembrie, NIVEA - o marca pentru intreaga familie - deruleaza o campanie la punctul de vanzare prin care, pentru orice cutie de NIVEA Creme cumparata, compania va dona 1 leu pentru programele de prevenire a abandonului familial infantil sustinute de SOS Satele Copiilor Romania.
Si pentru ca a avea grija inseamna mult mai mult atunci cand se implica toata lumea, aceasta campanie include si o componenta online foarte puternica. In perioada 28 noiembrie – 28 decembrie, NIVEA va dona cate 1 euro pentru fiecare dintre fanii paginii de Facebook NIVEA Romania care vor folosi aplicatia „Familia NIVEA”.
Prin aceste activitati, NIVEA sprijina 100 de familii ce provin din cinci comune din Bacau – Racova, Girleni, Hemeius, Saucesti si Letea Veche – din dorinta de a le oferi celor 320 de copii un mediu prietenos si sigur in care sa se dezvolte, alaturi de sansa de a isi dezvolta pe deplin potentialul si de a trai vieti implinite, alaturi de familiile lor biologice.
„Am inceput acest parteneriat cu NIVEA anul trecut si ne bucuram de implicarea lor continua si anul acesta, pentru ca impreuna avem ocazia de a le oferi cat mai multor copii o copilarie adevarata. NIVEA este un brand de familie, un brand care iubeste oamenii, astfel incat parteneriatul cu SOS Satele Copiilor Romania vine ca o dovada a dorintei noastre comune de a face cat mai multe familii fericite”, a declarat Mirela Lavric, Director National SOS Satele Copiilor Romania.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- L’Oréal Paris își continuă misiunea de a lupta împotriva hărțuirii stradale lansând cea de-a doua ediție a campaniei Stand-Up
- Festivalul Internațional Film O Clock aduce în prim plan o selecție îndrăzneață de filme contemporane și clasice
- Revolut devine partenerul Festivalul Sziget în 2024