Comunicat de presa

Cum ne îmbrăcăm la prima întâlnire? 5 ipostaze, 5 ținute!

Seara trecuta, la Los Angeles, Drew Barrymore, Winona Ryder si Milla Jovovich s-au numarat printre invitatii care au luat parte la petrecerea de lansare a colectiei Marni at H&M.

drew barrymoreEvenimentul organizat intr-o frumoasa resedinta de la Hollywood, a avut ca si gazde pe fondatoarea si directorul de creatie al Marni, Consuelo Castiglioni, directoarea campaniei de promovare Marni at H&M, Sofia Coppola si Margareta van den Bosch, directorul de creatie al H&M. Invitati precum Drew, Winona, Milla, Jessica Chastain, Freida Pinto si Andrea Riseborough au sosit la petrecere purtand piese din colectia Marni at H&M. Colectia va fi disponibila incepand cu 8 martie, in aproximativ 260 de magazine din intreaga lume, precum si online.

„A fost o seara insufletitoare, intr-un cadru perfect si intr-o companie nemaipomenita. LA a intruchipat acest vis! In curand, colectia Marni at H&M va fi disponibila in magazine si sunt incantata ca voi impartasi aceste momente magice cu toata lumea.” Consuelo Castiglioni, fondatoare si director de creatie al casei Marni.

sofia coppolaEste atat de placut sa revad la un loc toti oamenii cu care am lucrat pentru proiectul Marni at H&M! Prin intermediul filmului realizat pentru aceasta colectie speciala, am incercat sa imbin senzatia pe care ti-o da aceasta, cu fantezia si distractia permaneta oferite de moda.” Sofia Coppola

Intr-o locuinta in stil clasic Hollywoodian din Los Angeles, aproximativ 200 de invitati s-au reunit pentru a sarbatori colaborarea Marni cu H&M, o colectie plina de imprimeuri si culori specifice casei Marni, aceasta fiind lansata la momentul perfect pentru sosirea primaverii. Invitatii au fost captivati de ambianta placuta creata de Sofia Coppola, prin prezentarea campaniei sale de promovare a colectiei si de spectacolul exclusivist sustinut de Bryan Ferry.

Colectia Marni at H&M
semnifica libertate si experimentare. Imprimeurile si culorile Marni sunt menite sa fie imbinate si asortate intr-un mod ludic. Toate piesele se armonizeaza intre ele, imprimeurile africane combinandu-se perfect cu modernitatea elementelor grafice Bauhaus, iar siluetele sport cu formele feminine. Colectia mai cuprinde si o gama completa de pantofi, genti si accesorii fermecatoare, pentru a crea un look complet Marni at H&M. Intre timp, pentru barbati, Marni propune o reimprospatare a articolelor vestimentare, prin utilizarea subtila a imprimeurilor si prin atenuarea culorilor.

Top-modele si o coloana sonora exclusiva in noua campanie H&M de vara
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: