Dolcini preia materialele si iconografia de la Pirelli - cauciucul, contrastul dintre mat si lucios, puterea vizuala, spiritul de aventura -, dar el contamineaza acest limbaj cu o linie curba.
Design fluid. O noua estetica a functiei. Pirelli PZERO porneste de la propriile experiente si se deschide colaborarilor, cu scopul de a crea un sistem rotativ de obiecte. Afinitatea este agentul care amesteca totul; excelenta ghideaza selectia fiecarui colaborator. Scopul este redefinirea codurilor clasice, pornind din interior: o schimbare a perspectivelor, atat imaginare cat si reale, care se traduce intr-un simbol rapid, incisiv.
Nevoile noi creeaza cereri noi. Transformarea si sincronizarea definesc modul in care noi cunoastem, precum si felul in care facem lucrurile. Ideile se amesteca, formele si materiale urmeaza scheme noi, intr-o osmoza naturala de inventii si solutii.
PZERO: modul in care un experiment intre marketing si design a devenit cult
Un plan transversal, cu un spirit high-tech. Construit intre marketing si moda. Cu radacini puternice in design-ul industrial. Si, mai presus de toate, o istorie veche, inceputa in 1877 la periferia orasului Milano. Dupa 125 de ani de la primul experiment, anul 2002 a marcat renasterea hainelor semnate Pirelli, cu un brand nou, PZERO, inspirat de anvelopa pe care compania a creat-o in 1987.