Distractia, timpul petrecut cu prietenii si hobby-urile reprezinta principalele preocupari ale tinerilor.
Comunicat de Presa
Distractia, timpul petrecut cu prietenii si hobby-urile reprezinta principalele preocupari ale tinerilor, mixul ideal fiind creat de activitatile din mediul virtual si cele din mediul offline. Tinerii isi doresc sa fie la curent cu ultimele trenduri si sa aiba parte de experiente cat mai diverse si dinamice pentru a Invinge plictiseala.
NESCAFE 3in1 lanseaza o noua provocare pentru ei In campania NESCAFE Antiplictiseala, prin care tinerii pot castiga premii mai mari cu ajutorul prietenilor.
Una dintre activitatile preferate anti-plictiseala este timpul petrecut cu prietenii, fie ca este vorba de excursii, iesirea In oras sau discutiile pe Facebook. Astfel, campania NESCAFE 3in1 “Mai multi castiga mai mult” Imbina socializarea cu ideea de castig, participantii avand ocazia sa intre In promotie Impreuna cu prietenii lor pentru premii mai mari si distractie din plin. Castigurile sunt mai mari o data cu cresterea numarului de prieteni din grup, un grup avand maxim 5 membri.