AVON Cosmetics a implinit 15 ani de activitate pe piata cosmeticelor din Romania.
Razvan Diratian, director general AVON Romania si Moldova declara:”Acesti 15 ani de AVON inseamna evolutie, pasiune si multe vise implinite, dar si o multime de lectii invatate si obstacole depasite curajos, care ne-au motivat intotdeauna sa mergem mai departe.
Toate acestea sunt parte din povestea AVON, o poveste cu suisuri si coborasuri, din care am iesit mai intelepti, dar si mai puternici. Am crescut impreuna cu clientele noastre, ascultandu-le si maturizandu-ne odata cu ele, invatand din greseli si bucurandu-ne de succese. Suntem mandri si recunoscatori ca femeile din Romania ne-au primit in sufletele lor, pentru ca aceasta este misiunea AVON: sa ofere femeilor de pretutindeni sansa si puterea de a straluci”.
AVON este o companie recunoscuta nu numai prin actiunile sale comerciale, ci și pentru campanii sociale puternice, cu real impact in comunitate. Compania se concentreaza inca de la inceputurile sale pe a da putere si incredere femeilor din intreaga lume, iar acest lucru se reflecta in campaniile dedicate acestei misiuni. Atat in Romania, cat și la nivel international, numele AVON se leaga profund de 2 initiative majore: campania de lupta impotriva cancerului la san si facilitarea accesului femeilor la programele de tratament si campania impotriva violentei domestice.
AVON Romania se numara proiectul AVON Romania Goes Green (2008), prin care vanzarile companiei și toate procesele interne au devenit 100% online, lansarea primului card parfumat care include o asigurare in valoare de 5 000 de RON impotriva cancerului de san, lansarea piesei “ E 13, ce noroc”, prima piesa de teatru cu oameni obisnuiti si a Cartii Dragostei, dar si instrumentele creative introduse de-a lungul timpului in sprijinul Reprezentantilor: reteaua sociala AVON Connects, reteaua de telefonie mobila My AVON Mobile, serviciul Self Care, un sistem telefonic automat si interactiv, care ofera raspunsuri la cele mai importante intrebari legate de activitatea AVON.
Toate acestea sunt parte din povestea AVON, o poveste cu suisuri si coborasuri, din care am iesit mai intelepti, dar si mai puternici. Am crescut impreuna cu clientele noastre, ascultandu-le si maturizandu-ne odata cu ele, invatand din greseli si bucurandu-ne de succese. Suntem mandri si recunoscatori ca femeile din Romania ne-au primit in sufletele lor, pentru ca aceasta este misiunea AVON: sa ofere femeilor de pretutindeni sansa si puterea de a straluci”.
AVON este o companie recunoscuta nu numai prin actiunile sale comerciale, ci și pentru campanii sociale puternice, cu real impact in comunitate. Compania se concentreaza inca de la inceputurile sale pe a da putere si incredere femeilor din intreaga lume, iar acest lucru se reflecta in campaniile dedicate acestei misiuni. Atat in Romania, cat și la nivel international, numele AVON se leaga profund de 2 initiative majore: campania de lupta impotriva cancerului la san si facilitarea accesului femeilor la programele de tratament si campania impotriva violentei domestice.
AVON Romania se numara proiectul AVON Romania Goes Green (2008), prin care vanzarile companiei și toate procesele interne au devenit 100% online, lansarea primului card parfumat care include o asigurare in valoare de 5 000 de RON impotriva cancerului de san, lansarea piesei “ E 13, ce noroc”, prima piesa de teatru cu oameni obisnuiti si a Cartii Dragostei, dar si instrumentele creative introduse de-a lungul timpului in sprijinul Reprezentantilor: reteaua sociala AVON Connects, reteaua de telefonie mobila My AVON Mobile, serviciul Self Care, un sistem telefonic automat si interactiv, care ofera raspunsuri la cele mai importante intrebari legate de activitatea AVON.
Citește și:
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Jamila, povestea unei familii unite dincolo de granițe. Cum reușește creatoarea de conținut să mențină legătura cu părinții
- Începe Romanian Jewelry Week 2025: a VI-a ediție a celui mai important eveniment de bijuterie din România
- Târgul cadourilor de designer NOËL revine în 14-15 decembrie cu peste 100 de creatori și mii de produse de colecție