Comunicat de Presa

Farmec prezintă primele rezultate ale campaniei Unirea la Feminin

Tomi, primul ketchup al romanilor, care da gustul inca din 1997, are o noua campanie de imagine care va rula pe televiziuni pana in mai.

Cei care aleg Tomi o fac pentru ca apreciaza calitatea produselor, gustul special pe care il da mancarurilor si nu in ultimul rand pentru umorul si creativitatea care au facut din Tomi un personaj.

Tomi are intotdeauna un ketchup pentru fiecare: pentru fanii gustarilor picante, extra iuti sau pentru cei care vor doar putina savoare. Mai mult, Tomi are in portofoliu si un ketchup special pentru copii, Tomi cel Viteaz, fara conservanti si cu 30% mai putin zahar*. La sfarsitul anului trecut, Tomi a lansat pe piata singurul ketchup light cu 0% zahar adaugat si cu 50% mai putine calorii**. Astfel, Tomi are cea mai variata gama de ketchup din Romania, cu nu mai putin de sapte sortimente si douasprezece variante de ambalaj: Tomi Dulce, Tomi Picant, Tomi Light, Tomi Pizza, Tomi X-tra iute, Tomi cel Viteaz.

Sursa Foto: Shutterstock.com

Cei care prefera Tomi spun ca acesta nu este un simplu ketchup care iti condimenteaza mancarea, ci mai mult de atat.De aici a plecat si ideea noii campanii de imagine Tomi care transmite un fapt stiut de toata lumea, acela ca Tomi da gustul.

Noua campanie este dezvoltata impreuna cu agentia CAP, iar spotul a fost filmat de casa de productie MME, in regia lui Radu Muntean.
Echipa care a participat la noua campanie Tomi - din partea CAP: Cezar Panait, Arnold Estefan, Cristina Purcarea, Sanziana Serbanescu si Codin Caradimu, iar din partea Orkla Foods Romania: Andreea Toloaca si Adrian Pasarica.

*30% mai putine zaharuri adaugate fata de Tomi ketchup dulce.
**50% mai putine calorii fata de Tomi ketchup dulce

A nins in Sahara pentru prima data in ultimii 37 de ani. Imaginile par desprinse din alta lume
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: