Tomi, primul ketchup al romanilor, care da gustul inca din 1997, are o noua campanie de imagine care va rula pe televiziuni pana in mai.
Comunicat de Presa
Tomi, primul ketchup al romanilor, care da gustul inca din 1997, are o noua campanie de imagine care va rula pe televiziuni pana in mai.
Cei care aleg Tomi o fac pentru ca apreciaza calitatea produselor, gustul special pe care il da mancarurilor si nu in ultimul rand pentru umorul si creativitatea care au facut din Tomi un personaj.
Tomi are intotdeauna un ketchup pentru fiecare: pentru fanii gustarilor picante, extra iuti sau pentru cei care vor doar putina savoare. Mai mult, Tomi are in portofoliu si un ketchup special pentru copii, Tomi cel Viteaz, fara conservanti si cu 30% mai putin zahar*. La sfarsitul anului trecut, Tomi a lansat pe piata singurul ketchup light cu 0% zahar adaugat si cu 50% mai putine calorii**. Astfel, Tomi are cea mai variata gama de ketchup din Romania, cu nu mai putin de sapte sortimente si douasprezece variante de ambalaj: Tomi Dulce, Tomi Picant, Tomi Light, Tomi Pizza, Tomi X-tra iute, Tomi cel Viteaz.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- PhotoArt by Ralf da startul unei noi campanii extraordinare cu si despre femei, Layers of a Woman
- CAMPANIA “STUDENT DE 10” RECOMPENSEAZĂ STUDENȚII CU REZULTATE EXCEPTIONALE CU ABONAMENTE LA CELE MAI TARI FESTIVALURI DIN LUME
- Raluca Alina Florescu (Ralf) și fotografia fine art