Tomi, primul ketchup al romanilor, care da gustul inca din 1997, are o noua campanie de imagine care va rula pe televiziuni pana in mai.
Comunicat de Presa
Tomi, primul ketchup al romanilor, care da gustul inca din 1997, are o noua campanie de imagine care va rula pe televiziuni pana in mai.
Cei care aleg Tomi o fac pentru ca apreciaza calitatea produselor, gustul special pe care il da mancarurilor si nu in ultimul rand pentru umorul si creativitatea care au facut din Tomi un personaj.
Tomi are intotdeauna un ketchup pentru fiecare: pentru fanii gustarilor picante, extra iuti sau pentru cei care vor doar putina savoare. Mai mult, Tomi are in portofoliu si un ketchup special pentru copii, Tomi cel Viteaz, fara conservanti si cu 30% mai putin zahar*. La sfarsitul anului trecut, Tomi a lansat pe piata singurul ketchup light cu 0% zahar adaugat si cu 50% mai putine calorii**. Astfel, Tomi are cea mai variata gama de ketchup din Romania, cu nu mai putin de sapte sortimente si douasprezece variante de ambalaj: Tomi Dulce, Tomi Picant, Tomi Light, Tomi Pizza, Tomi X-tra iute, Tomi cel Viteaz.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- HEYDUDE dezvăluie o nouă campanie „Fashion Crisis Hotline” cu ambasadorul global al mărcii, Sydney Sweeney
- Dacă locul ei nu e în ramă, nu trimite poza mai departe: O campanie Salvați Copiii pentru conștientizarea riscurilor
- Analiză Nicușor Dan vs. George Simion: Studii, puncte forte în campanie, viața personală și controverse