Setari Cookie-uri

O colectie de brichete exclusiv pentru femei!

Zvon sau realitate?

Brand-ul frantuzesc a surprins audienta feminina prin design-ul deosebit, inspirat din viata femeii moderne, al celor 6 colectii lansate. Miss Bic vine in intampinarea nevoilor femeii cosmopolite de a avea o bricheta utila, dar chic, in orice imprejurare.

68% dintre femeile cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani doresc o bricheta cu un design care sa le reprezinte. (Studiu realizat in Martie 2011 in Franta, de compania Eurosyn pe un esantion de 80 de femei fumatoare cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani). De aceea, brichetele Miss Bic vin imbracate in 6 colectii care folosesc elemente reprezentative pentru femeia urbana: rujul, revistele glossy, coafurile si temperamentele diverse ale fashionistelor de astazi.

Impresionata de designul avangardist al Miss Bic, Universitatea Nationala de Arte Bucuresti - Departamentul Moda prin EMI (EVENIMENT MODA IMAGINE) - Centrul de cercetare de cultura a modei - s-a implicat intr-un parteneriat cu Miss Bic pentru a crea o colectie dedicata acestui produs. Astfel, studenti ai acestei sectii au intrat in competitie punandu-si in functiune abilitatile creative pentru a realiza diverse piese vestimentare. In urma acestei provocari creative, Bic si un juriu format din specialisti in domeniu au desemnat 3 castigatori din randul studentilor.

Citește și:

Coordonatorii din partea Universitatii Nationale de Arte Bucuresti - Departamentul Moda - au fost nume sonore, precum: prof. univ. dr. Unda Popp si designerul si asist. univ. drd. Venera Arapu. Si pentru ca Miss Bic inseamna stil, binecunoscutul designer Mihaela Glavan a acceptat provocarea de a intra in universul Miss Bic si a creat special pentru aceasta colectie obiecte de marochinarie : curele, genti, pantofi.

Lucrarile studentilor romani vin ca o continuare a creatiei renumitului designer Oscar Carvallo. Pentru lansarea Miss BIC in Franta, Oscar Carvallo a creat o rochie cu trena la care a folosit nu mai putin de 8,521 de brichete. Extraordinara rochie a fost expusa in cadrul Saptamanii Modei de la Milano.

“Nu suntem la prima actiune in parteneriat cu studentii din Romania si speram ca nici la ultima. In prezent, Bic Romania sustine cu sponsorizari AIESEC in diverse proiecte. In acelasi spirit, dorim sa continuam sprijinul acordat studentilor de la Universitatea Nationala de Arte Bucuresti. Suntem constienti ca tinerii studenti au un potential creativ care trebuie scos la lumina si incurajat prin diverse modalitati. Scopul nostru este acela de a incerca sa ii sprijinim, in masura posibilitatilor, pe tinerii merituosi pentru a-i determina sa isi construiasca o cariera in Romania”, a declarat Cristina Bucur, Marketing Manager BIC Romania.

Citește și:

Brichetele Bic au o istorie de 40 de ani, timp in care s-au adaptat constant schimbarilor cerute de legislatie, dar si de nevoile consumatorilor. Noua colectie nu ofera doar brichete cu un design frumos, ci si siguranta. Brichetele Miss Bic intrunesc si chiar depasesc cerintele impunse de normele legislative Europene in vigoare ISO 9994 si EN 13869. Inainte de a ajunge la consumatorul final, brichetele BIC sunt supuse la cel putin 50 de teste de calitate si siguranta, oferind astfel consumatorului un produs sigur si de calitate, avand un design deosebit.

Vizionare placuta


Kudika
28 Mai 2012
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.