Dorna continua provocarea in sectorul reciclarii si aduce solutia chiar in mainile consumatorilor
Odata cu acesta schimbare a fost adaptat designului etichetei pentru a o face mai atractiva, in ton cu noul ambalaj, pastrand insa elementele cu care Dorna s-a remarcat, respectiv culoarea PET-ului si logo-ul consacrat.
“Am investit foarte mult timp si resurse pentru a ne asigura ca rezultatul final pastreaza elementele consacrate din identitatea vizuala Dorna, si, in acelasi timp, incorporeaza elemente cheie care ne diferentiaza si creeaza impact in piata.”, a continuat Dana Ichim, Group Brand Manager Waters (Romania, Bulgaria, Moldova & Malta).
De asemenea, Sistemul Coca-Cola Romania se implica activ in protejarea resurselor locale de apa, promovarea reciclarii si valorificarii ambalajelor si face eforturi pentru reducerea impactului ambalajelor sale asupra mediului, in fiecare etapa a ciclului lor de viata. Programele de dezvoltare durabila si implicare in sprijinul comunitatilor locale sunt descrise pe site-ul https://www.coca-colahellenic.ro/Towardssustainabilit/
sticla, eco, natura, dorna, apa minerala, apa plata,