Setari Cookie-uri

Jacobs Kronung rasplateste Apropiatorii

Kraft Foods lanseaza in Romania o noua campanie Jacobs Kronung prin care rasplateste consumatorii care reusesc sa ii aduca aproape pe toti cei dragi la o ceasca de cafea alintaromata si sa se bucure de timpul petrecut impreuna.

Campania Jacobs Kronung se desfasoara in perioada 18 iunie – 12 august 2012 si beneficiaza de o comunicare de marketing integrata, din care nu vor lipsi: prezenta pe TV, online (campanie media si website dedicat), panotaj stradal, cat si suport sustinut la nivelul magazinelor.

Marele premiu consta intr-un apartament de 2 camere, care va fi tras la sorti la finalul campaniei. Fiecare consumator cu minim 3 coduri unice inregistrate in promotie, poate fi castigatorul marelui premiu. Noul apartament este spatiul perfect pentru Apropiator, ii usureaza rolul asumat de a-i tine aproape pe toti cei dragi, de la cel mai bun prieten pana la cel mai zapacit fost sau actual coleg.

Jacobs Kronung ofera, de asemenea, si premii instant saptamanale (Iphone, televizor) si zilnice (aparat Tassimo T40, Balansoar, Sistem Home Cinema si Foisor de gradina). Cei mai activi participanti in aceasta campanie, respectiv Apropiatorii cu cele mai multe coduri inregistrate, vor fi premiati cu 400 de premii garantate. Pentru mai multe detalii despre campanie, puteti accesa www.puterealintaromei.ro.

Citește și:

Jacobs Kronung este unul din cele mai mari branduri internationale de cafea din Europa si Orientul Mijlociu. Jacobs Kronung inseamna traditie si expertiza, istorie si Alintaroma unica care ne aduce mai aproape de cei dragi. In Romania, Jacobs Kronung este marca de cafea recunoscuta de aproape 87% dintre consumatori dintr-o lista cuprinzand mai multe marci diferite, iar peste 50% spun ca este cafeaua care aduce oamenii impreuna (conform AdTracker Ipsos, mai 2012).


Kudika
20 Iunie 2012
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: