Setari Cookie-uri

Noua editie estivala Heidi SummerVenture

Descopera aventura simturilor care te trimite in excursii de vis!

Pentru a oferi iubitorilor de ciocolata cu pasiuni exotice o experienta estivala completa, Heidi SummerVenture ii recompenseaza pe acestia cu vacante inedite, prin campania „Excursiile Verii”. Astfel, acestia pot calatori alaturi de cineva drag, catre destinatii fascinante precum Sao Paolo (Brazilia), Varadero (Cuba) și Nisa (Franța). Campania este realizata in parteneriat cu compania Swiss International Airlines, iar inscrierile se desfasoara pe site-ul www.excursiile-verii.ro, in perioada 1 mai -31 august 2012. In afara celor 3 vacante exotice, participantii pot castiga, lunar, accesorii de vacanta, precum trollere, rucsacuri de picnic sau rame foto digitale.

Destinatiile de vacanta oferite de catre Heidi Chocolat ca premii in campania „Excursiile Verii” implinesc, de altfel, aspiratiile romanilor in ceea ce priveste planurile de vacanta. Conform unei cercetari online desfasurate in luna aprilie a acestui an, la cererea Heidi Chocolat, peste 80 % dintre romani au planuri de vacanta pentru vara aceasta, fie pe litoralul romanesc, fie intr-o zona montana din interiorul tarii. In topul destinatiilor de vacanta in care romanii isi petrec, de cele mai multe ori, concediul de vara se afla litoralul romanesc (30%), statiuni montane (24.3%), dar si tari din Europa Latina precum Spania, Portugalia sau Italia (12,4%).

Citește și:

Desi isi petrec majoritatea vacantelor in Romania, visele de calatorie ale romanilor se indreapta catre insule exotice precum Caraibe sau Tahiti (45.4%), tari din Orientul Indepartat si Mijlociu (21.25%) sau din Asia de Sud Est precum Malaezia, Thailanda sau Indonezia (8.7%).

„In mod traditional, consumul de ciocolata pe perioada verii scade in favoarea unor tipuri diferite de desert, precum inghetata sau iaurtul din fructe dar suntem siguri ca Heidi SummerVenture va castiga inima si preferintele consumatorilor romani datorita mixului racoros de ingrediente folosite. Mai mult decat atat, pentru ca Heidi SummerVenture a fost creata pornind de la concept extrem de aspirational, am vrut sa ii recompensam pe consumatorii nostri cu experiente unice, precum excursii in destinatiile exotice ce ne-au inspirat atunci cand am creat noua gama estivala” a declarat Ionut Baragan, Product Manager Heidi Chocolat.

Citește și:

Kudika
20 Iunie 2012
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.