Setari Cookie-uri

Guess Who ii inspira pe copii in noul spot Tech School

Guess Who este protagonistul celei mai noi campanii TV pentru Tech School, programul educational inovator initiat de UPC Romania, ce se adreseaza copiilor si tinerilor cu varste cuprinse intre 11 si 19 ani, pasionati de tehnologie.

Sustin Tech School pentru ca reprezinta acel gram de noroc de care copiii si tinerii talentati si creativi din Romania au nevoie pentru a-si transforma visele in realitate. Tech School le asigura acestor copii accesul la informatii interesante, pe intelesul lor,la resurse alternative de educatie si la mentori care sa ii ajute sa isi slefuiasca ideile, pentru a le putea duce la urmatorul nivel.”, declara Guess Who.

Guess Who este imaginea perfecta pentru aceasta campanie, dar si un model pentru copii si tineri. El este dovada ca atunci cand ai talent si esti pasionat, nimic nu este imposibil. Guess Who este aproape de copii si tineri atat prin versurile melodiilor sale cat si prin implicarea in proiectul Tech School si prin mesajele pe care le posteaza pe platforma. Am lansat Tech School pentru ca acesti copii si tineri au nevoie de un loc unde isi pot urma imaginatia, un loc unde au acces la resurse informationale si sunt inspirati sa isi dezvolte ideile.„– declara Ariana Badin, Director Comunicare, Marketing si PR, UPC Romania.

Citește și:

Alaturi de Guess Who, Tech School este sustinut de specialisti romani din strainatate precum Adrian Stoica – Advanced Robotics Research la NASA/JPL – in calitate de advisor si Aurora Simionescu - Einstein Research Fellowship din partea NASA in cadrul Universitatii Stanford – in calitate de Mentor Tech School. Acesti mentori se intorc in tara cu ocazia evenimentelor Tech School, pentru a le transmite copiilor si tinerilor ca Romania poate deveni, prin ideile lor, locul potrivit pentru toti cei pasionati de tehnologie.

Vizionare placuta


Kudika
13 Iulie 2012
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.