Setari Cookie-uri

Inovatia ne ajuta sa ramanem in topul preferintelor consumatorilor

Kraft Foods Romania raspunde cu succes provocarilor de pe piata competitiva.

Aprecierea consumatorilor nu a intarziat sa apara. «Este buna, te face fericita si un pic dulce» declara un consumator pe pagina Milka de pe Facebook. «Cand esti ursuz, cei dragi pot sa te indulceasca cu o Milka si sa vezi ce-ti trece», comenteaza un alt consumator.

Datorita inovatiei in produse, comunicare si excelenta in executie la punctul de vanzare, Milka ramane in topul preferintelor consumatorilor, fapt demonstrat si de studiile realizate in ultimii doi ani. Milka este marca numarul 1 de ciocolata in Romania* (cota de piata in volum si valoare). Milka este cunoscuta de peste 99% dintre consumatorii romani** si a fost incercata de 80% dintre acestia, in ultimul an. De asemenea, Milka ocupa locul 2 in topul celor mai puternice branduri din Romania.

Vizionare placuta


Kudika
10 Septembrie 2012
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.