Comunicate de presa:

Kraft Foods Romania isi schimba numele in Mondelez Romania

Intr-o piata extrem de competitiva, in care companiile se confrunta cu provocari la tot pasul, trebuie sa gasesti in permanenta modalitati noi de a anticipa si satisface prin inovatie atat la nivel de produs, cat si in comunicare, cerintele consumatorilor, care sunt intr-o continua schimbare. Kraft Foods Romania a reusit sa raspunda cu succes acestor provocari.

Rezultatul - peste doua treimi din produsele companiei sunt preferate fata de cele ale competitiei. In Kraft Foods Romania, inovatiile au stimulat cresterea afacerii. In acelasi timp, consolidarea portofoliului de baza a reprezentat o prioritate pentru companie. Toate acestea au contribuit la consolidarea pozitiei de lider de piata in toate cele trei categorii: ciocolata, cafea si biscuiti. Inovatia, in cadrul companiei, incepe cu intelegerea consumatorilor, a nevoilor si problemelor cu care se confrunta acestia zi de zi, si chiar anticiparea celor pe care nu le constientizeaza inca. Aceasta reprezinta insa mai mult decat lansarea de noi produse, cuprinzand si campanii si promotii de impact, excelenta in executie la punctul de vanzare.

«Consumatorii sunt sursa noastra de inspiratie … ii ascultam si le observam comportamentul in diferite ocazii, pentru a afla ce isi doresc si invatam de la ei cum ne putem imbunatati oferta», declara Mihaela Maftei, Brand Manager Milka.

Milka happy

Consumatorilor le plac noutatile si le cauta in mod activ la raft. In perioada verii ei prefera produsele racoritoare si aromele de fructe.

Plecand de la aceste dorinte, identificate in cadrul studiilor de piata, Kraft Foods Romania a lansat la 1 august, in editie limitata, trei tablete de ciocolata: Milka Sweet cu crema de lapte si jeleu de capsune, Milka Good cu crema de lapte si jeleu de prune si Milka Happy cu crema de lapte si jeleu de soc, in ciocolata alba. Produsele se diferentiaza prin aromele deosebite (pruna si soc), prin ambalajul cu un design special si tehnologia de fabricatie inovatoare care permite alaturarea a doua straturi de crema in interiorul tabletei.

Lansarea acestor produse este sustinuta printr-o campanie de comunicare media, care intareste indemnul la tandrete cu care Milka si-a cucerit consumatorii, cat si la nivel de magazin prin executii de exceptie.

Milka, ciocolata numarul 1 din Romania isi extinde portofoliul
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: